  • 11. Data: 2010-10-01 20:48:09
    Temat: Re: MUX-2 ruszył
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "astral" <a...@p...co> napisał w wiadomości
    news:4CA63BB9.8010507@po.co...
    > No elegancko
    >
    > przeskanowałem dzisiaj telewizorem cyfrowy sygnał
    > i odnalazłem 15 programów!!!
    >
    > tyle ze po czesku
    > kiedyś pamiętam miałem we Wrocławiu polskie kanały a teraz mam ze ślęży
    > czeskie

    Ze Ślęży na pewno nie, raczej z Czech.

  • 12. Data: 2010-10-01 21:11:05
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    VSS <v...@g...pl> w wiadomości <news:i827ca$lmp$1@inews.gazeta.pl>
    napisał/a:

    > nie ciesz się i tak wyłączą :)

    ???...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

  • 13. Data: 2010-10-03 09:21:10
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    wiadomości news:i85heb$3cb$1@news.onet.pl...

    > Ze Ślęży na pewno nie, raczej z Czech.

    A najpewniej z Trutnova (Cerna Hora) jesli antena we Wro nastawiona na
    Ślężę, ew. z Jesenika (Pradziad).
    btw. tak czy siak powinno byc 20 uslug (3 muxy) a nie 15

  • 14. Data: 2010-10-09 02:00:14
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Sep 30, 2:42 pm, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Nadejszła wiekopomna chwiła.
    > Oficjalnie wystartowało w Polsce dvb-t.
    > A przynajmniej w Poznaniu.
    >
    > Wreszcie, po chyba 10 latach testów. ;-)

    Konie z wozem ruszyly i chyba teraz jestesmy dalej ale stoimy w
    miejscu nadal.
    Dajcie znac jak cos ruszy dalej w sprawie pod kryptonimem MUX-2.

    Chwaszczyno, Sleza, Kolowo, Skrzyczne, Trzeciewiec, Sucha góra,
    Jemiolów, Piaski, inne.

    Srem, PeKiNczyk a moze Raszyn wiosny raczej nie czynia.

    Brooks