  • 11. Data: 2009-03-04 17:30:23
    Temat: Re: Lumix G1 w dwupaku? Widzieliscie moze jakies promocje?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:

    > Jesli kupisz pierwszy to bede ciekwa spostrzezen z ptaktyki - ja
    > oczekuje najlepszch z mozliwych ; -)

    Ja to raczej nie kupię. Samsung ma od wakacji sprzedawać swojego EVILa.
    Może szkła pentaksowe podejdą. Albo chociaż lampa (chociaż ktoś się
    dopatrzył innego umiejscowienia styków).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 12. Data: 2009-03-04 17:42:32
    Od: j...@a...at

    On 4 Mrz., 18:30, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Paweł W.
    >
    > --
    > Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:

    lampa jest najmniej wazna.

    prawdziwy fachman nie uzywa lampy :-)
    XXX

  • 13. Data: 2009-03-04 17:51:00
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:
    > prawdziwy fachman nie uzywa lampy :-)

    A właśnie, że jest ważna. Prawdziwy fachman używa lampy tak, że nie
    widać, że to lampa. Ci co sobie z lampą nie radzą, twierdzą, że
    prawdziwy fachman nie używa :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 14. Data: 2009-03-04 17:59:44
    Od: j...@a...at

    On 4 Mrz., 18:51, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Paweł W.
    >
    > --
    > Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:

    masz poniekad racje - tylko kto o tym wie i kto potrafi sie do tego
    dostosowac ?
    pamietam przed laty jeden z krakowskich fotografikow wystwil prace na
    wystwie .
    Gosc o golebim sercu - artysta pelna geba do tego muzyk i jeszcze
    dodatkowo inzynier.
    Na wystawie pojawila sie krakowska elita zpafowcy itp.
    . patrzac na jego portrety zaniemowili - absolutne mistrzostwo w
    dziedzinie portretu klasycznego.
    ( osobiscie uwazam portret klasyczny za najtrudniejsza dziedzine w
    fotgrafii - to cos jak w sporcie bieg na 100m ).

    Na szereg pytan o doskonale oswietlenie ujawnil - poslugiwal sie dwoma
    lampami blyskowymi typu Lucz - radzieckie powiazane kablem.

    Lampa zamocowana na aparacie lub zwiazana z nim szyna to zlo
    konieczne .

    XXX

  • 15. Data: 2009-03-04 18:52:46
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    nic_g1_fd_lens.html

    > TEN to ja kupuje, prosze sie oczepic ;)

    Cześć!
    Podziel się później informacją, czy zadziała to magiczne powiększanie
    obrazu przy ostrzeniu manualami. Myślę, że nie powinno, bo ręczne
    kręcenie pierścieniem musi coś przekazywać do korpusu. To chyba jest
    przyszłość - dla jakiegoś dandeliona :-) Naciśniesz przycisk na
    przejściówce i masz powiększenie. Tak mi sie wydaje a czekam na test.
    Maciek

  • 16. Data: 2009-03-04 18:57:08
    Od: j...@a...at

    On 4 Mrz., 19:52, Maciek <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > przyszłość - dla jakiegoś dandeliona :-) Naciśniesz przycisk na
    > przejściówce i masz powiększenie. Tak mi sie wydaje a czekam na test.

    tak jest od dawna w starszych modelach .
    jesli przelaczas na MF to w chwili poruszenia pierscienia pojawia sie
    lupa , za chwile jesli nie ruszasz znika.

    jest super.

    XXX

  • 17. Data: 2009-03-04 19:15:30
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > przyszłość - dla jakiegoś dandeliona :-) Naciśniesz przycisk na
    > przejściówce i masz powiększenie. Tak mi sie wydaje a czekam na test.

    No wlasnie tez jestem ciekaw ;)

  • 18. Data: 2009-03-04 19:38:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > przyszłość - dla jakiegoś dandeliona :-) Naciśniesz przycisk na
    > przejściówce i masz powiększenie. Tak mi sie wydaje a czekam na test.

    Przy okazji - macie pojecie jaki rozmiar pola obrazowego
    maja obiektywy od starych kamer filmowych? ;)

  • 19. Data: 2009-03-04 21:00:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 4 Mar 2009 17:55:57 +0100, Jakub Jewuła wrote:

    > TEN to ja kupuje, prosze sie oczepic ;)

    Ten kawalek metalu przybliza moje mysli do u4/3 ;)
    Ewentualnie do pozbycia się resztek oszklenia FD jesli się ludki zaczna o nie
    tluc jak kiedys o M42 :D

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 20. Data: 2009-03-04 21:15:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Przy okazji - macie pojecie jaki rozmiar pola obrazowego
    > maja obiektywy od starych kamer filmowych? ;)

    O jak starych myślisz? Bo ja słyszałem o takich z klatą 24x36mm ;)
    (i o klatce coś ok. 6x6cm też słyszałem - używają takich klisz w różnego
    typu IMAXach).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.