  • 1. Data: 2009-03-04 08:47:00
    Temat: Lumix G1 w dwupaku? Widzieliscie moze jakies promocje?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Ponoc przez moment mozna bylo kupic Lumigxa G1 z dwoma
    "kitami" za <> 2200zl "w promocji". Chetnie bym skorzystal ;)

    Widzieliscie moze gdzies taki zestaw taniej niz za 2800zl?
    Oferty z taka cena mozna znalezc w sieci...

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-04 12:14:25
    Od: j...@a...at

    On 4 Mrz., 09:47, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    > Oferty z taka cena mozna znalezc w sieci...

    > --
    > Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

    wrzuc na ebay haslo lumix g1 - wyrzuca nowe i uzywane - mozna sie
    zorientzowac w aktualnych cenach
    i cala masa fajnych obiektywow - fotografowanie zaczyna byc znowu byc
    przyjemna zabawa :-)

  • 3. Data: 2009-03-04 13:48:32
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:
    > wrzuc na ebay haslo lumix g1 - wyrzuca nowe i uzywane - mozna sie
    ^^^^^^^

    Jak to *UżYWANE* ????? O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 4. Data: 2009-03-04 13:50:13
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. pisze:
    > Jak to *UżYWANE* ????? O_o

    No jak to co... wszyscy sprzedają, żeby mieć full-ha-de nowy model :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-03-04 13:52:50
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 04 Mar 2009 13:48:32 +0000, Paweł W. <p...@p...onet.pl> wrote(a):
    > ^^^^^^
    > Jak to *UżYWANE* ????? O_o

    Najwyraźniej nie spełniły oczekiwań klientów. ;)

    pozdrawiam, B.

    PS. Ciekawe to nowe 7-14/4. Czekam na testy. ;)
    Jak dorobią jeszcze jakieś 30-150/4 to będzie fajny zestaw wycieczkowy z GH1. ;)

  • 6. Data: 2009-03-04 14:15:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    [...]

    > Jak dorobią jeszcze jakieś 30-150/4 to będzie fajny zestaw wycieczkowy
    > z GH1. ;)

    Może zrobią taką magiczną przelotkę żeby obiektywy od Sonolty
    pasowały... ;P

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 7. Data: 2009-03-04 14:28:30
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On 4 Mar 2009 15:15:05 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> wrote(a):

    > Może zrobią taką magiczną przelotkę żeby obiektywy od Sonolty
    > pasowały... ;P

    Pentax to zrobi. Lejki takie. W końcu coś im się zacznie sprzedawać...
    ;P

    pozdrawiam, B.

  • 8. Data: 2009-03-04 16:50:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 4 Mar 2009 15:15:05 +0100, januszek wrote:
    > Może zrobią taką magiczną przelotkę żeby obiektywy od Sonolty
    > pasowały... ;P

    http://www.allegro.pl/item571601113_adapter_panasoni
    c_g1_fd_lens.html

    To jest ciekawe (dla mnie ;))

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2009-03-04 16:55:57
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://www.allegro.pl/item571601113_adapter_panasoni
    c_g1_fd_lens.html
    > To jest ciekawe (dla mnie ;))

    TEN to ja kupuje, prosze sie oczepic ;)

  • 10. Data: 2009-03-04 17:22:28
    Od: j...@a...at

    On 4 Mrz., 14:48, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > j...@a...at pisze:> wrzuc na ebay  haslo lumix g1  - wyrzuca  nowe i uzywane -
    mozna sie

    >                                                     ^^^^^^^
    >
    > Jak to *UżYWANE* ????? O_o
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --
    > Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    > - Cenzura - pomyślał Stirlitz.
    > - Walka z piractwem - pomyślał Gates.
    > | mail to: pawelek_79 |
    > | @poczta.onet.pl |

    ktos kupil w styczniu nowy w angli , przywiozl na kontynent i chce
    sprzedac , oczywiscie z gwarancja.
    n.t. niespelnionych oczekiwan nic niewiadomo .

    Dusza kaze mi ten aparacik kupic - jesli pomysle otwiera sie caly
    swiat M39 , rozszadek podpowiada nie - po co Ci jeszcze jeden ( Ci
    przez duze C efkoz) ?

    Jesli kupisz pierwszy to bede ciekwa spostrzezen z ptaktyki - ja
    oczekuje najlepszch z mozliwych ; -)

    pzdr

    XXX