    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lumix DMC-FT1 - ktos ma? Bo zastanawiam sie nad kupnem...
    Date: Tue, 09 Jun 2009 22:37:19 +0200

    g...@g...com pisze:
    > Interesuje mnie kompakt z szerokim katem, odporny na wode i zle
    > traktowanie, krecacy ladnie filmy. I znalazlem ten model. Alternatywy
    > wlasciwie nie widac...
    > Bylby idealem, gdyby mial RAW, ale jakos przeboleje ten brak...
    >
    > Ktos moglby sie podzielic opinia o tym modelu? Chetnie poczytam.
    > Z gory dziekuje!
    > Bartek
    Jutro będę miał, właśnie sobie sprawiłem.
    Potrzebowałem czegoś na żagle/narty - w zeszłym roku lustrzanki omal nie
    utopiłem.

    Też szukałem szerokiego kąta. Filmy były drugorzędne.
    Ale jak jest HD to fajnie.
    Nie wiem czy ma RAW ale osobiście mi to nie jest potrzebne.

    W mam nadzieje, że w przyszłym tygodniu sprawdzi się w bojach na
    mazurach. Zapytaj po 20stym:)

    Darek