  • 1. Data: 2011-05-21 21:13:34
    Temat: Latarka LED na Symbian lub Java
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam,

    czy ktoś mógłby polecić programik na Symbian lub Java, co wykorzysta LED
    aparatu, aby świecić w ciemnościach? Przyznam się, że nic nie znalazłem :/
    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2011-05-22 00:33:02
    Temat: Re: Latarka LED na Symbian lub Java
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:

    > czy ktoś mógłby polecić programik na Symbian lub Java, co wykorzysta LED
    > aparatu, aby świecić w ciemnościach? Przyznam się, że nic nie znalazłem :/

    Uważasz, że ktoś celowo napisałby aplikację, która powoduje spalenie diody,
    każąc jej świecić, bo ktoś tak sobie wymyślił i chce mieć latarkę?
    Ten temat był poruszany jakieś 5 lat temu. I wyjaśniony.

  • 3. Data: 2011-05-22 06:55:34
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Uważasz, że ktoś celowo napisałby aplikację, która powoduje spalenie
    > diody, każąc jej świecić, bo ktoś tak sobie wymyślił i chce mieć latarkę?

    a od kiedy diody swiecace pala sie od swiecenia ? to nie knot w swieczce

    w ktorychs SE takie latarki dzialaja bez problemu - oczywiscie sporadyczne
    uzycie. Zdaje sie, ze dwie biale diody w K750i i jedna pomaranczowa w K800i.
    Z tego co pamietam, przy oszczednym gospodarowaniu - bezawaryjne.

    Na K800i jest zreszta taka aplikacja - mysle, ze napisana celowo :p
    I nazywa sie SE Torch czy jakos tak.

    > Ten temat był poruszany jakieś 5 lat temu. I wyjaśniony.

    Tak, polska choroba. "Nie da sie".

    zul

  • 4. Data: 2011-05-22 07:02:13
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <ir9ljv$ath$1@news.onet.pl>
    Tomek <n...@s...pl> wrote:

    > Uważasz, że ktoś celowo napisałby aplikację, która powoduje spalenie diody,
    > każąc jej świecić, bo ktoś tak sobie wymyślił i chce mieć latarkę?
    > Ten temat był poruszany jakieś 5 lat temu. I wyjaśniony.

    Biorąc pod uwagę, że można włączyć nagrywanie filmu i osiągnąć wyżej
    opisany efekt (czyt. "spalenie diody"), to tak. ;->

    Poza tym w sklepie Ovi są jakieś latarki używające LED-a.

    --
    Jacek Politowski

  • 5. Data: 2011-05-22 07:44:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-21 23:13, Piotr M wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ktoś mógłby polecić programik na Symbian lub Java, co wykorzysta LED
    > aparatu, aby świecić w ciemnościach? Przyznam się, że nic nie znalazłem
    > :/ Dzięki.

    Brightlight chodzi bez zadnego problemu na 5800

  • 6. Data: 2011-05-22 08:02:23
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 09:44:51 +0200, atm napisał(a):

    > Brightlight chodzi bez zadnego problemu na 5800

    Też polecam BrightLight, mam i używam z C6.

    --
    Krasnal...

  • 7. Data: 2011-05-22 09:51:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 08:55:34 +0200, 085 wrote:

    >a od kiedy diody swiecace pala sie od swiecenia ? to nie knot w swieczce

    Odkad sa przeciazone. Moge zaprezentowac latarke w ktorej swieci juz
    tylko jedna z 3 - druga nie wytrzymala wczoraj :-)

    No i spojrz w specyfikacje diod - dla dobrych bialych podaje sie
    jednak trwalosc

    J.

  • 8. Data: 2011-05-22 11:14:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

> [...]

    Uważam, że z celowym napisaniem aplikacji są problemy, zwłaszcza w Javie.
    Zbyt niskopoziomowe funkcje, w dodatku niekoniecznie udokumentowane i u
    każdego producenta pewnie inne. IMHO, oczywiście.

    Gorzej, jeśli ktoś zamiast diód (diod?) ma lampę ksenonową. Nieprzypadkowo w
    przytoczonym tu k800 jako latarka działa ta pomarańczowa dioda, a nie główna
    lampa.

    > Odkad sa przeciazone.

    Przeciążone są w momencie błysku. W moim F480 podczas autoczegośtam diody
    świecą dość jaskrawo, ale z mniej więcej połową tej jasności, która jest w
    momencie pstryknięcia zdjęcia. Tak więc ten pierwszy poziom jasności mógłby
    z powodzeniem być wykorzystany jako latarka, ale znów - nie ma mądrego,
    który "celowo napisałby aplikację" ;->
    O, tu jest wyjaśnione na przykładzie Bada, jak programiści muszą kombinować,
    żeby dobrać się do tego LED-a ;-)
    http://forum.samsungbada.pl/watek-latarka-magic-torc
    h-gasnie-po-15-sekundach--1566

    JoteR

  • 9. Data: 2011-05-22 11:29:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przeciążone są w momencie błysku. W moim F480 podczas autoczegośtam diody
    > świecą dość jaskrawo, ale z mniej więcej połową tej jasności, która jest w

    oidp z f480 mozna bylo zrobic sobie latarke -
    - niestety przez 2-3 klikniecia w menu serwisowym;
    (podobnie jak z u700)

  • 10. Data: 2011-05-22 11:53:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Q" napisał:

    > oidp z f480 mozna bylo zrobic sobie latarke -
    > - niestety przez 2-3 klikniecia w menu serwisowym;
    > (podobnie jak z u700)

    Z u700 być może, dla f480 ten CamFlashLed Test nie działał, przynajmniej w
    moim aparacie.
    Kolejne urban legends.

    JoteR