  • 1. Data: 2011-05-21 04:23:50
    Temat: Motorola GLEAM jakie wrazenia??
    Od: dizel <d...@N...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad zakupem tej motki, może ubogie funkcje ale mi to
    wystarczy, czy ktoś z szanownych grupowiczów może posiada tą motkę i
    mógłby napisać jak się sprawuje ten fon?? , najważniejsze to jak długo
    trzyma bateria i czy na zewnętrznym wyświetlaczu gdy ktoś dzwoni to
    wyświetla się numer bo z tego co wyczytałem na forum telepolis to nie
    a to dyskwalifikuje tą motke jeśli nie posiada tej funkcji.
    Test na telixie czytałem ale wg mnie jest wszystko opisane nie to co
    powinno , ogólnie jest na bardzo niskim poziomie ten artykuł

  • 2. Data: 2011-05-31 07:29:40
    Temat: Re: Motorola GLEAM jakie wrazenia??
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-05-21 06:23, dizel pisze:

    > Zastanawiam się nad zakupem tej motki, może ubogie funkcje ale mi to
    > wystarczy, czy ktoś z szanownych grupowiczów może posiada tą motkę i
    > mógłby napisać jak się sprawuje ten fon?? , najważniejsze to jak długo

    Kupiłem ten telefon dla 11-letniego syna, dla takiego użytkownika jest
    w sam raz. Motorola wprowadziła wreszcie w miarę normalne menu,
    motkę V9 mojej żony po 15 sekundach używania mam ochotę rozdeptać ;-)

    > trzyma bateria i czy na zewnętrznym wyświetlaczu gdy ktoś dzwoni to
    > wyświetla się numer bo z tego co wyczytałem na forum telepolis to nie

    Bateria naładowana po raz pierwszy w ubiegłą środę jeszcze trzyma
    (już 6 dni), ale łączny czas wykonanych rozmów nie przekroczył
    pewnie 15 minut. Zewnętrzny wyświetlacz niestety mieści tylko
    5 znaków w matrycy 5x7 pikseli i jest za mały na wyświetlanie
    numeru przychodzącego, mieści się na nim tylko zegarek.

    T.