  • 1. Data: 2011-05-21 07:14:38
    Temat: Uwaga na złodziejskie PLAY
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Witajcie.

    Piszę ten post aby przestrzec Was przed złodziejska firmą PLAY.

    Niecały miesiąc temu OTRZYMAŁĘM 3 sms-y z numeru 7555.
    System play naliczył mi opłatę za nie w wysokości 6,15zl/szt wmawiając
    mi, że to ja je wysłałem.

    Pierwsze trzy zgłoszenia reklamacyjne zostały od razu odparte z powodu,
    że to niby ja je wysłałem, a ostatnie po trzech tygodniach oczekiwania,
    też odrzucili.

    Oczywiście nikt nie raczył przeczytać chhyba mojego zgłoszenia gdzie
    wyraźnie pisałem że ja te smsy otrzymałem oraz że mogę z telefonem
    podejść do salonu play pokazać obsłudze raport z OTRZYMANIA.

    Tak więc przestrzegam przed tymi złodziejami. Na nieszczęście mam jeszcze
    umowę, ale choćbym miał płacić więcej u innego operatora, to u nich nie
    zostanę.

    p.s. Poradźcie mi jeszcze proszę, czy iść do rzecznika praw konsumenta
    czy też od razu wytoczyć im sprawę o kradzież?

    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania
    i zuzywa o wiele mniej siana...[...]"

  • 2. Data: 2011-05-21 07:31:25
    Temat: Re: Uwaga na złodziejskie PLAY
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 21-05-2011 09:14, Dylon pisze:
    <ciach>
> [...]
    >

    > p.s. Poradźcie mi jeszcze proszę, czy iść do rzecznika praw konsumenta
    > czy też od razu wytoczyć im sprawę o kradzież?

    Może wysłałeś "darmowego" smsa w jakimś konkursie w którym wyraziłeś
    zgodę na otrzymywanie płatnych smsów konkursowych

    Tom

  • 3. Data: 2011-05-21 07:41:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 07:14:38 +0000 (UTC), Dylon wrote:
> [...]

    >wyraźnie pisałem że ja te smsy otrzymałem oraz że mogę z telefonem
    >podejść do salonu play pokazać obsłudze raport z OTRZYMANIA.

    A po co maja sprawdzac ci telefon, skoro maja swoje zapisy i wiedza co
    wyslales.
    Raport z otrzymania ? Jest w ogole cos takiego ?
    Moze jednak raport DOSTARCZENIA .. czyli je wyslales.

    Jest jeszcze mozliwe ze zamowiles jakas usluge dostarczajaca platne
    SMS - troche tego bylo.

    >p.s. Poradźcie mi jeszcze proszę, czy iść do rzecznika praw konsumenta
    >czy też od razu wytoczyć im sprawę o kradzież?

    Jestes pewny ze nie wyslales ? Jakies przypadkowe klawisze w kieszeni
    itp ?
    UKE bedzie chyba najlepsze do tego - jesli zechca skontrolowac, to
    moga na nich nalozyc wysoka kare za nierzetelne rozpatrywanie
    reklamacji.

    J.

  • 4. Data: 2011-05-21 07:51:51
    Od: Dylon <d...@u...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2011 09:41:57 +0200, J.F. napisał(a):

    > A po co maja sprawdzac ci telefon, skoro maja swoje zapisy i wiedza co
    > wyslales.

    Problem leży w ich beznadziejnym systemie, a w zasadzie dokładnie w
    pracownikach play, skoro opierają się na niewiarygodnym systemie.

    > Raport z otrzymania ? Jest w ogole cos takiego ? Moze jednak raport
    > DOSTARCZENIA .. czyli je wyslales.

    Mój telefon przechowuje raporty zarówno wysyłania, jak i odbierania sms-
    ów.

    > Jest jeszcze mozliwe ze zamowiles jakas usluge dostarczajaca platne SMS
    > - troche tego bylo.

    No proszę Cię... Nie jestem kretynem który zamawia nie wiadomo co i
    naciska w telefonie co popadnie :)

    Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

  • 5. Data: 2011-05-21 08:28:23
    Temat: Re: Uwaga na z?odziejskie PLAY
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

    pisz koniecznie do UKE w tej sprawie

  • 6. Data: 2011-05-21 08:28:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 07:51:51 +0000 (UTC), Dylon wrote:

    >Mój telefon przechowuje raporty zarówno wysyłania, jak i odbierania sms-
    >ów.

    A co w tych sms bylo ?

    >No proszę Cię... Nie jestem kretynem który zamawia nie wiadomo co i
    >naciska w telefonie co popadnie :)

    To moze Ci sie tylko wydawac :-)

    >Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

    A ja widze http://sms.wp.pl/
    Kazda gra wymaga oplaty przez 7555.

    Teraz tylko pytanie co im sie pomylilo.

    J.

  • 7. Data: 2011-05-21 08:28:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 21 May 2011 07:51:51 +0000 (UTC), Dylon napisał(a):

    > Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

    Szkoda, że nie poszukałeś w archiwum grupy (co wyraźnie nakazuje netykieta)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 8. Data: 2011-05-21 08:43:10
    Temat: Re: Uwaga na z3odziejskie PLAY
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Szkoda, że nie poszukałeś w archiwum grupy (co wyraźnie nakazuje
    > netykieta)

    to moze przypomnij zamiast jak zwykle glupio odpisywac i zasmiecac grupe

  • 9. Data: 2011-05-21 08:55:51
    Od: "Ryszard C" <r...@W...pl>

    Użytkownik "Dylon" <d...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > --
    > Maciej Dylski
    > "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

    Jestem w PLAY pół roku. Przeszedlem z jak to powiadasz "złodziejskiego
    Plusa" w którym bylem 12 lat. Z Play-a jestem bardzo zadowolony. Dostałem 3
    razy wiecej minut za te same pieniazki, a że telefon uzywam głownie do
    gadania, to jestem bardzo happy. Żadnych glupich opłat nie ma, ani SMS-ów,
    wszystko jest jasne i przejrzyste.

    Pozdrawiam Rycho

  • 10. Data: 2011-05-21 09:48:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jestem w PLAY pół roku. Przeszedlem z jak to powiadasz "złodziejskiego
    > Plusa" w którym bylem 12 lat. Z Play-a jestem bardzo zadowolony.
    > [...]
    > wszystko jest jasne i przejrzyste.

    Nie jest, np. pierwsza faktura.
    Plus moze i byl drozszy (no dobra - byl :),
    ale tam wszystko bylo jasne / logiczne i jedyne czego moglem sie czepiac
    to ta nieslusznie naliczana oplata (5zl?) za oplacenie faktur po terminie
    (zrezygnowali z tego chyba po paru latach "naciskow").