  • 1. Data: 2011-05-21 08:25:11
    Temat: czy istnieje telefon na 2 karty sim +android?
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, szukam telefonu na dwie karty sim
    z systemem android 2+ ale jakis znanych firm, nie chinskich producentow!

    Czy istnieje taki, z znanych producentow znalazlem tylko samsunga
    duo zb7722 ale on niestety nie a systemu android.

    i druga pytanie, czy jest sposob zakonczyc umowe taktak fona
    jesli jest do 2013roku wczesniej? W BOA powiedziel, ze nie da sie
    chcialbym taktaka przeniesc do PLAY, wedlug umowy polaczenia
    maja byc aktywne do 2013roku obecnie sa aktywne nta tym numerze
    do konca 2012 roku, nawet jak uzypelnie karte i beda aktywne do 2013 roku
    to ponoc nic to nie da trzeba czekac do tego czasu, czy oby to prawda?
    Niestety nie mam umowy, nie pytam w swojej sprawie.
    czy ktos przerabial ten temat?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-21 19:53:17
    Temat: Re: czy istnieje telefon na 2 karty sim +android?
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    W dniu 2011-05-21 10:25, amir pisze:

    > Mam pytanie, szukam telefonu na dwie karty sim z systemem android 2+ ale
    > jakis znanych firm, nie chinskich producentow!

    GIGABYTE G1310 GSmart
    GIGABYTE GSmart Rola
    MOTOROLA XT800
    myPhone A320 Next