  • 11. Data: 2011-05-22 12:00:50
    Temat: Re: Latarka LED na Symbian lub Java
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Z u700 być może, dla f480 ten CamFlashLed Test nie działał, przynajmniej w
    > moim aparacie.

    na pewno na ktoryms z nich "latarka" dzialala;
    jesli nie na f480, to na u700 - na bank;
    pomylka wynikala z tego, ze zrazilem sie kiedys do samsungow
    i czesto "wrzucam je do jednego wora";
    btw: tworcow f480 powinni rozstrzelac.

  • 12. Data: 2011-05-22 15:50:51
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-05-22 11:14, JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Uważam, że z celowym napisaniem aplikacji są problemy, zwłaszcza w Javie.
    > Zbyt niskopoziomowe funkcje, w dodatku niekoniecznie udokumentowane i u
    > każdego producenta pewnie inne. IMHO, oczywiście.

    > Gorzej, jeśli ktoś zamiast diód (diod?) ma lampę ksenonową. Nieprzypadkowo w
    > przytoczonym tu k800 jako latarka działa ta pomarańczowa dioda, a nie główna
    > lampa.

    W k600i świeci ksenon, i jest dostępny normalnie jako latarka, używam
    czasem po 30 minut bez przerwy i nic mu nie jest. Oczywiście nie świeci
    tak jak wtedy gdy flash błyska...

  • 13. Data: 2011-05-22 19:49:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 15:50:51 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:

    >W k600i świeci ksenon, i jest dostępny normalnie jako latarka, używam
    >czasem po 30 minut bez przerwy i nic mu nie jest. Oczywiście nie świeci
    >tak jak wtedy gdy flash błyska...

    podejrzewam ze cos ci sie pop*.
    Lampy ksenonowe blyskowe raczej nie nadaja sie do pracy ciaglej, a i
    moc takiej lampy bedzie raczej zabojcza.
    Zobacz czy tam gdzies pomocniczych diodek LED nie ma.

    J.

  • 14. Data: 2011-05-22 21:26:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-22 21:49, J.F. pisze:

    > podejrzewam ze cos ci sie pop*.
    > Lampy ksenonowe blyskowe raczej nie nadaja sie do pracy ciaglej, a i
    > moc takiej lampy bedzie raczej zabojcza.

    Lampa i telefon może się spalić.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-05-23 17:57:27
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > Lampa i telefon może się spalić.

    I mieszkanie ]:->

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-05-24 13:41:30
    Od: "Krzysiek Z." <t...@m...ru>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    > On 2011-05-21 23:13, Piotr M wrote:
    > Brightlight chodzi bez zadnego problemu na 5800

    na 5530XM też bez problemu
    śmiać mi się chce jak czytam takie posty o rzekomym spaleniu się diody i o
    wielkich trudnościach z dobraniem się do niej software'owo, heheh

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-05-24 18:28:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-24 15:41, Krzysiek Z. wrote:
> [...]
    > śmiać mi się chce jak czytam takie posty o rzekomym spaleniu się diody i o
    > wielkich trudnościach z dobraniem się do niej software'owo, heheh

    Przeciez to grupa dyskusyjna wiec trzeba o czyms podyskutowac a nie tak
    po prostu podac nazwe ;]

  • 18. Data: 2011-05-24 18:47:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-22 08:55, 085 pisze:
    > w ktorychs SE takie latarki dzialaja bez problemu - oczywiscie
    > sporadyczne uzycie. Zdaje sie, ze dwie biale diody w K750i i jedna
    > pomaranczowa w K800i. Z tego co pamietam, przy oszczednym gospodarowaniu
    > - bezawaryjne.

    K770i mial taka funkcjonalnosc zabudowana fabrycznie - diode wlaczalo
    sie jednym klawiszem.
    To naprawde fajnie swiecilo.

    --
    pozdr