  • 1. Data: 2009-09-29 18:17:28
    Temat: Laptop Acer i jasnosc ekranu
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

    Otoz moj kolega ma taka sytuacje, ze popsula mu sie klawiatura i zdecydowal
    sie ja odlaczyc. Do tej pory jasnoscia sterowal wlasnie strzalkami na tej
    klawiaturze. Problem jest taki, ze teraz ekranu nie da sie rozjasnic i caly
    czas wyglada tak jakby chodzil na baterii albo gorzej (no ciemny jest po
    prostu).
    Probowalismy podlaczac klawiatury USB do lapka, ale strzalki w nich nie
    dawaly zadnego efektu (tzn. tylko w jednej z nich byl klawisz funkcyjny, ale
    z nim tez brak reakcji).

    Teraz jest pytanie czy da sie rozjasnic ekran inaczej niz ta wbudowana
    klawiatura w laptopie? Rozjasnianie w opcjach karty graficznej daje zupelnie
    inny efekt niz rozjasnianie monitora i to raczej nie o to chodzi.

  • 2. Data: 2009-09-29 19:01:39
    Temat: Re: Laptop Acer i jasnosc ekranu
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Mateusz" <s...@w...pl> wrote in message
    > Teraz jest pytanie czy da sie rozjasnic ekran inaczej niz ta wbudowana klawiatura w

    > laptopie? Rozjasnianie w opcjach karty graficznej daje zupelnie inny efekt niz
    > rozjasnianie monitora i to raczej nie o to chodzi.

    sprzetowo? wymienic klawiature

    do reszty zadan soft producenta, oidp u acera jest to cos na e,
    ePower czy cos, zreszta powinno byc w panelu sterowania w zarzadzaniu
    energia jezeli system nie reinstalowany

  • 3. Data: 2009-09-30 08:54:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > klawiatura w laptopie? Rozjasnianie w opcjach karty graficznej daje
    > zupelnie inny efekt niz rozjasnianie monitora i to raczej nie o to chodzi.

    Wiekszosc laptopow ma w BIOSie taka opcje, czesto nawet mozesz ustawic inna
    jasnosc dla pracy na baterii i zasilaniu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2009-09-30 17:00:11
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    > Wiekszosc laptopow ma w BIOSie taka opcje, czesto nawet mozesz ustawic
    > inna jasnosc dla pracy na baterii i zasilaniu.

    Większość nie znaczy wszystkie. Znane mi Acery takiej opcji nie mają.

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 5. Data: 2009-09-30 17:33:17
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Mateusz pisze:
    > Otoz moj kolega ma taka sytuacje, ze popsula mu sie klawiatura i zdecydowal
    > sie ja odlaczyc. Do tej pory jasnoscia sterowal wlasnie strzalkami na tej

    A dlaczego nie zdecydował się jej wymienić? Przecież to jest
    komputer *przenośny*, nie może wymagać noszenia pełnowymiaro-
    wej klawiatury...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-09-30 18:23:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie zdecydował się jej wymienić? Przecież to jest
    > komputer *przenośny*, nie może wymagać noszenia pełnowymiaro-
    > wej klawiatury...

    Pełnowymiarowa klawiatura kosztuje grosze. Za tą sumę nikt nie odkręciłby
    tych paru śrubek.

  • 7. Data: 2009-09-30 18:41:10
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    MC pisze:
    > Pełnowymiarowa klawiatura kosztuje grosze. Za tą sumę nikt nie
    > odkręciłby tych paru śrubek.

    I właśnie DLATEGO jak ktoś chce komputera stacjonarnego, to
    do jasnej ciasnej ma kupić właśnie STACJONARNEGO i wymieniać
    klawiaturę za grosze jak się zepsuje!

    Kupowanie zwykłej klawiatury do komputera przenośnego w mo-
    mencie, gdy jego wbudowana się psuje, świadczy o kompletnie
    złym doborze sprzętu i idiotycznym jego wykorzystaniu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2009-10-01 12:50:14
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

> [...]
    > mencie, gdy jego wbudowana się psuje, świadczy o kompletnie
    > złym doborze sprzętu i idiotycznym jego wykorzystaniu.

    Tak, tylko ze kumpel ten czesto sie przemieszcza i dlatego potrzebuje
    komputer przenosny, a ze nie wymienil klawiatury to dlatego, ze i tak
    czesciej uzywal dolaczonej. Klawiatura w laptopie dobra jest jak jestes w
    jakims metrze, pociagu czy innym miejscu gdzie nie zostajesz na dluzej, ale
    jak akurat jest u siebie lub u kogos na dluzej to wiadomo, ze podlaczy
    zewnetrzny sprzet.

  • 9. Data: 2009-10-01 16:55:02
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Radosław Sokół zapodal(a):

> [...]
    > mencie, gdy jego wbudowana się psuje, świadczy o kompletnie
    > złym doborze sprzętu i idiotycznym jego wykorzystaniu.

    a to czemu? Ja kupiłem zewnętrzną bo laptopowa padła, po miesiącu
    wymieniłem klawiaturę w laptopie i zewnętrzna poszła do szafy
    jako zapas. Nie rozumiem co masz na mysli z tym doborem i
    wykorzystywaniem.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 10. Data: 2009-10-02 17:07:25
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Mateusz zapodal(a):

> [...]
    > jak akurat jest u siebie lub u kogos na dluzej to wiadomo, ze podlaczy

    kwestia przyzwyczajenia, dla mnie klawiatury 'laptopowe' są wygodniejsze,
    jedyna trudność to brak bloku numerycznego przy mniejszych laptopach,
    ale to można dokupić za grosze na usb jak ktoś potrzebuje.

    --
    pozdrawiam, Zbylut