  • 1. Data: 2009-09-29 12:24:16
    Temat: Jak wyjac klawiature z Toshiba P300
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Napiszcie prosze, jak wyjac klawiature z laptopa Toshiba P300. Zdjecie
    takiego znajduje sie tutaj:
    http://multimedia.agito.pl/image/700x700/0/notebooki
    /toshiba-satellite-p300-1e9.162165.2.jpg
    Nie mam pojecia, jak sie do tego zabrac, zeby czegos nie polamac, a
    chcialbym wyczyscic. Dzieki

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2009-09-29 12:26:20
    Temat: Re: Jak wyjac klawiature z Toshiba P300
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Tu jest zdjecie bardziej z gory:
    http://www.rozglos.net/ogloszenia/images/98703-0-lap
    top.jpg , a tu zdjecie
    samej klawiatury:
    http://myweb.dal.ca/yaox/Keys//TOSHIBA/KEYBOARDS/TOS
    HIBA%20SATELLITE%20P300-GLOSSY.JPG

    --
    Jan-xx

  • 3. Data: 2009-09-29 12:37:43
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jan-xx pisze:

    > zdjecie samej klawiatury:
    > http://myweb.dal.ca/yaox/Keys//TOSHIBA/KEYBOARDS/TOS
    HIBA%20SATELLITE%20P300-GLOSSY.JPG

    Zdjęcie samej klawiatury niczego nie mówi, natomiast musisz
    skoncentrować się na samej obudowie notebook'a. W większości modeli
    (Fujitsu-Siemens, Dell, HP itd) z którymi przyszło mi "powalczyć"
    dokładając moduł RAM w ukryte gniazdo pod klawiaturą - cała bajka
    zaczynała sie od odpięcia obudowy od zawiasów panelu LCD (tutaj jest
    może inaczej z tego co widzę ale poświęć temu uwagę - być może jednak
    jest to dobry trop).

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2009-09-29 13:35:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    /toshiba-satellite-p300-1e9.162165.2.jpg
    > Nie mam pojecia, jak sie do tego zabrac, zeby czegos nie polamac, a

    Use Google, Luke..

    http://www.irisvista.com/tech/laptops/Toshiba-Satell
    ite-P305/take-apart-notebook-1.htm

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2009-09-29 13:50:51
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Use Google, Luke..
    >

    > http://www.irisvista.com/tech/laptops/Toshiba-Satell
    ite-P305/take-apart-notebook-1.htm

    Dzieki, wypas instrukcja. Jakos po angielsku nie moglem znalezc.

    --
    Jan-xx

  • 6. Data: 2009-09-29 14:11:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote in message

    ite-P305/take-apart-notebook-1.htm

    > Dzieki, wypas instrukcja. Jakos po angielsku nie moglem znalezc.

    Nie ma za co. Zdaje sie, ze tylko Dell w tej chwili udostepnia kompletne
    instrukcje rozbierania na czesci swojego sprzetu, ale wiekszosc popularnych
    modeli powinienes w sieci znalezc.

    Pozdrawiam
    Kamil