  • 1. Data: 2009-09-29 18:41:46
    Temat: Dell505 - us'piony na amen...
    Od: poli <3...@g...pl>

    Witam.

    Prosze; Was o wskazówki w rozwia;zaniu problemu.
    Wpad? w moje re;ce wspomniany laptop Della. K?opot z nim polega na tym,
    z.e nie "wsta?" po zamknie;ciu pokrywy, które to wprowadzi?o go w stan
    us'pienia. Teraz nie daje sie; zupe?nie w?a;czyc'. Ekram jest permanentnie
    ciemny.
    Najpierw uruchamia? sie; od razu wchodza;c w stan us'pienia, nawet
    wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
    Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
    Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na
    panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znaków
    czy pisków.
    Co jakis' czas temu jednak uda?o sie; go w?a;czyc' (do teraz nie wiem jak),
    ale po wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
    Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i
    CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

    Pomoz.ecie??

  • 2. Data: 2009-09-29 19:04:40
    Temat: Re: Dell505 - us'piony na amen...
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "poli" <3...@g...pl> wrote in message news:h9tkdd$rbr$1@inews.gazeta.pl...
    > Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.

    nie jest fizycznie zaciety czy go elektrycznie przemierzyles?

    > Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na panelu stanu
    > klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znaków czy pisków.

    ja bym popatrzyl jeszcze w klawiature, fn+f1-f4 zazwyczaj usypiaja

> [...]
    > wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
    > Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i CD-ROM aby

    baterie wyjales i odlaczyles latopa od zasilania na minute czy tylko
    podpinasz\odpinasz zasilacz?

  • 3. Data: 2009-09-29 22:06:34
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "poli" <3...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pomoz.ecie??

    A czemu uparles sie, ze on jest uspiony, a nie uszkodzony?
    Nie wiem, czy w D505 bedzie to dzialac, ale sprobuj mu odlaczyc klawiature
    (moze zalana i powoduje zwarcia) i podlaczyc zewnetrzna.
    A druga sprawa, to konfiguracja twojego czytnika - tego, co piszesz nie da
    sie czytac.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2009-09-30 09:35:31
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    poli pisze:
> [...]
    > Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i
    > CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

    Bateryjkę od Biosu też odpinałeś? Równolegle z główna baterią. Jak nei
    zadziała to coś siadło.

  • 5. Data: 2009-09-30 15:15:22
    Od: poli <3...@g...pl>

    tg wrote:

    > nie jest fizycznie zaciety czy go elektrycznie przemierzyles?
    Niestety nie, az. tak go nie rozbiera?em. Jeszcze.

    > ja bym popatrzyl jeszcze w klawiature, fn+f1-f4 zazwyczaj usypiaja
    Nie ma co marzyc' aby zadzia?a?o, nawet nie wstaje teraz do stanu
    us'pienia, wy?a;cza sie; po paru sekundach.

    > baterie wyjales i odlaczyles latopa od zasilania na minute czy tylko
    > podpinasz\odpinasz zasilacz?
    Bateria jest w pe?ni na?adowana, zasilacz pod?a;czam zarówno z w?oz.ona;
    bateria; jak i wyje;ta;. Wyja;?em nawet na kilka godzin dodatkowa; baterie;,
    te; z kieszeni g?ównej baterii (a tak na marginesie do czego ona jest, co
    podtrzymuje?)

    --
    pozdr00fka
    poli

  • 6. Data: 2009-09-30 15:31:03
    Od: "poli " <3...@g...pl>

    Michal AKA Miki <j...@...onetu.pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem, czy w D505 bedzie to dzialac, ale sprobuj mu odlaczyc klawiature
    > (moze zalana i powoduje zwarcia) i podlaczyc zewnetrzna.

    Nie upieram się. Doszedłem do takiego wniosku po włączeniu się wentylatora po
    godzinnym "przebywaniu" lapka w tym stanie...
    Ale w tedy jeszcze się włączał, teraz tylko mruga dioda "Caps Locka" i
    wyłącza się po chwili całkowicie.
    Klawiaturę jaki i touch pada, a także wyświetlacz odłączyłem.
    Bez zmian.

    > A druga sprawa, to konfiguracja twojego czytnika - tego, co piszesz nie da
    > sie czytac.

    Przepraszam za to ale test wyszedł OK http://usenet.gazeta.pl/
    usenet/0,48205.html?group=pl.test&tid=1272745&pid=&s
    trona=0 a na grupę
    wysyła mimo to śmieci.

    > Pozdrawiam
    > Michal

    również pozdr00fka
    poli.

  • 7. Data: 2009-09-30 15:33:13
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    poli pisze:

> [...]
    > bateria; jak i wyje;ta;. Wyja;?em nawet na kilka godzin dodatkowa;
    > baterie;, te; z kieszeni g?ównej baterii (a tak na marginesie do czego

    Podtrzymuje pamięć bios'u, konkretnie ustawienia. Jeżeli nadal nic to
    zostaje serwis/rozłożenie na części.

  • 8. Data: 2009-09-30 15:39:47
    Od: "poli " <3...@g...pl>

    Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):

    > Bateryjkę od Biosu też odpinałeś? Równolegle z główna baterią. Jak
    nei
    > zadziała to coś siadło.

    No właśnie, w moim R40 bateria jest pod klawiaturą a w tym nie jestem pewien
    gdzie. Kieszeni baterii jest jakaś dodatkowa w osobnym boxie ale odpięcie jej
    nic nie zmieniło, chyba, że to że już się nie daje włączyć w ogóle.

  • 9. Data: 2009-10-01 05:42:28
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 30-09-2009 o 17:15:22 poli <3...@g...pl> napisał(a):

    > Niestety nie, az. tak go nie rozbiera?em. Jeszcze.

    > Nie ma co marzyc' aby zadzia?a?o, nawet nie wstaje teraz do stanu
    > us'pienia, wy?a;cza sie; po paru sekundach.

    Jeśłi po ok. 4-5 sekundach, to może przycisk włączający zwiera się na
    stałe?
    --
    Brak sygnaturki.

  • 10. Data: 2009-10-02 05:43:35
    Od: poli <3...@g...pl>

    Sławek Maculewicz wrote:

    > Jeśłi po ok. 4-5 sekundach, to może przycisk włączający zwiera się na
    > stałe?
    To było by całkiem dorzeczne wytłumaczenie, ale wtedy włączał i
    wyłączał by się chyba "w kółko"??

    --
    pozdr00fka
    poli