  • Data: 2020-01-27 16:17:12
    Temat: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z lampką podświetlenia wnętrza w Twizy. Konkretnie, że jej
    nie ma :-)

    Zrobiłbym sobie taką, ale nie wiem ile jeszcze mi zejdzie, więc zapytam
    czy może są gotowe?

    Lampka ma załączać się na pewien czas po wejściu i wyłączać przy wyjściu
    czyli jak w każdym samochodzie. Tylko w Twizy nie ma czujnika otwarcia
    drzwi. Możnaby taką lampkę zrobić na to gniazdo zapalniczkowe, że kiedy
    napięcie pojawia się lub zanika to lampka świeci przez np minutę. No ale
    ... trzeba zrobić. A może są takie gotowe?

    Są np cudowne lampki RGB z pilotem http://niusy.pl/@allegro.pl/aa6 , ale
    nic nie wskazuje by miały tę podstawową dla mnie funkcjonalność
    zapalania się przy zmianie zasilania.