    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lag na LCD
    Date: Sat, 9 Jan 2010 23:56:47 +0100

    On Wed, 6 Jan 2010, nb wrote:

    > Jeśli od 40 sekundy to link można podać tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=cOGHUBakFoo#t=0m40s

    O, thx (pewnie i tak zapomnę, jak będzie potrzebne :D)

    Przy okazji.
    Co do "metody" - o ile wiem na forach ludziska tak testowali
    sporo monitorów, a uwag o możliwym opóźnieniu karty graficznej
    nie widziałem; niewątpliwie "buforx4" przy pracy np. stereoskopowej
    (NVidia) powinien dawać mierzalny efekt, ale na ile może występować
    różnica przy wyjściach tej samej karty nie mam pojęcia.

    pzdr, Gotfryd