  • 1. Data: 2013-03-23 07:40:35
    Temat: Ładowarka samochodowa
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Czy nic się nie stanie jak użyję do ładowania telefonu ładowarki
    samochodowej którą miałem dołączona do tabletu?

  • 2. Data: 2013-03-24 10:57:43
    Temat: Re: Ładowarka samochodowa
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-03-23 07:40, Trybun pisze:
    > Czy nic się nie stanie jak użyję do ładowania telefonu ładowarki
    > samochodowej którą miałem dołączona do tabletu?
    Nie wiem o czym ty piszesz. Idź na p.m.paranauki, może jakaś wróżka
    jest tam.
    Jeśli jednak masz na myśli standard USB to raczej tak.

  • 3. Data: 2013-03-26 11:38:52
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-24 10:57, Jawi pisze:
    > Nie wiem o czym ty piszesz. Idź na p.m.paranauki, może jakaś wróżka
    > jest tam.
    > Jeśli jednak masz na myśli standard USB to raczej tak.

    Myślałem że to proste pytanie. Co Ci miałem podać - firmowe nazwy
    urządzeń? Przecież i tak nie masz takiego zestawu jak ja. Chodzi o to
    czy używając fabrycznej ładowarki od innego urządzenia nie zaszkodzę
    baterii czy ew. całemu telefonowi innej firmy.? Czy napięcia prądu w
    ładowarkach są w różnych urządzeniach wszędzie takie same?

  • 4. Data: 2013-03-26 11:52:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > czy ew. całemu telefonowi innej firmy.? Czy napięcia prądu w ładowarkach
    > są w różnych urządzeniach wszędzie takie same?

    GOOGLE CI WYŁĄCZYLI ?? non stop zadajesz głupie i proste pytania.

    http://polskawue.gov.pl/Jedna,ladowarka,dla,telefono
    w,komorkowych,6798.html
    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/rtte/chargers
    /index_en.htm

  • 5. Data: 2013-03-26 12:13:43
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-26 11:52, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > GOOGLE CI WYŁĄCZYLI ?? non stop zadajesz głupie i proste pytania.

> [...]

    Nawet Ty nie znalazłeś - mi chodzi o potencjalną różnicę w napięciach
    ładowarek, a nie o ujednolicony rodzaj wtyku. I wiesz co, ktos dawno
    temu powiedział uniwersalną prawdę która zawsze jest i będzie aktualna -
    "nie ma głupich pytań, takowe są tylko odpowiedzi". Z drugiej strony
    chyba zdajesz sobie sprawę że gdyby wszyscy polegli na Google to ta
    grupa nie mialaby racji bytu, tylko paru "mądrali" wymieniłoby swoje
    cenne uwagi o zaletach 16to rdzeniowych procesorach, w najnowszym typie
    LG Swift, przez tydzień-dwa, i na tym z grupą koniec.

  • 6. Data: 2013-03-26 12:32:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > zaletach 16to rdzeniowych procesorach, w najnowszym typie LG Swift, przez

    STANDARD JEST DLA ŁADOWARKI WIEĆ KAŻDA MA TAKIE SAME NAPIĘCIE ... CZYTAJ I
    MYŚL.

  • 7. Data: 2013-03-26 12:39:20
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 26 Mar 2013 12:13:43 +0100, Trybun wrote:

    > Nawet Ty nie znalazłeś - mi chodzi o potencjalną różnicę w napięciach
    > ładowarek, a nie o ujednolicony rodzaj wtyku.

    Dwa klikniecia od pierwszego linka i:
    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/rtte/files/ch
    argers/chargers_annex_ii_to_mou_january_12_2010_en.p
    df

    Part A, page 2 (wg numeracji pdfa str 4)

    > I wiesz co, ktos dawno temu powiedział uniwersalną prawdę która
    > zawsze jest i będzie aktualna - "nie ma głupich pytań, takowe są
    > tylko odpowiedzi".

    Przyslowie to jakos polubili pytajacy ,,czy jak stane na szynach i zlapie
    się trakcji to pojade jak tramwaj?''

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2013-03-26 13:07:31
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-26 12:32, Chris pisze:
> [...]
    > typie LG Swift, przez tydzień-dwa, i na tym z grupą koniec.
    >
    > STANDARD JEST DLA ŁADOWARKI WIEĆ KAŻDA MA TAKIE SAME NAPIĘCIE ...

    Czy mogę mieć pewność że dyrektywa Unii stała się ciałem a tym samym
    standard jest obowiązujący? Naprawdę chciałbym to usłyszeć od kogoś kto
    praktykował w takim ładowaniu, a nie czyjąś opinię zaczerpniętą z netu.
    I naprawdę możesz sobie darować ten ten mentorsko-pouczajacy ton. Gdy
    będę czegoś takiego potrzebował, to zapewniam Cię że sam o niego poproszę.

  • 9. Data: 2013-03-26 13:09:00
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-26 12:39, Michal Tyrala pisze:

> [...]
    argers/chargers_annex_ii_to_mou_january_12_2010_en.p
    df

    > Part A, page 2 (wg numeracji pdfa str 4)

    Bardziej mi szło o praktykę, a nie o teorię. Tym niemniej i tak dziękuję
    za link, sporo rozjaśnił.

    > Przyslowie to jakos polubili pytajacy ,,czy jak stane na szynach i zlapie
    > się trakcji to pojade jak tramwaj?''

    Co na to odpowiesz będzie świadczyło o tym kim jesteś, (bądź tylko na
    kogo pozujesz).;-)

  • 10. Data: 2013-03-26 14:47:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Czy mogę mieć pewność że dyrektywa Unii stała się ciałem a tym samym
    > standard jest obowiązujący? Naprawdę chciałbym to usłyszeć od kogoś kto
    > praktykował w takim ładowaniu, a nie czyjąś opinię zaczerpniętą z netu.

    Zgadnij ... skoro masz dwie takie same ładowarki różniące się desingnem i
    logiem to czy one podlegają pod dyrektywę Unii o wspólnej ładowarce dla
    urządzeń mobilnych.

    > I naprawdę możesz sobie darować ten ten mentorsko-pouczajacy ton. Gdy będę
    > czegoś takiego potrzebował, to zapewniam Cię że sam o niego poproszę.

    To zamiast zadawać głupie pytanie zacznij myśleć, wystarczyło 10sec żeby
    rozwiązać twój problem.

    Jak będziesz chciał się podetrzeć to też będziesz pisał na grupach czy
    oderwać 15 czy 30 cm papieru ?? i jaką paier ma mieć gramaturę żeby spisywał
    się dobrze ??