    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ładowarka samochodowa
    Date: Tue, 26 Mar 2013 14:47:32 +0100

    Trybun nabazgrał(a):

    > Czy mogę mieć pewność że dyrektywa Unii stała się ciałem a tym samym
    > standard jest obowiązujący? Naprawdę chciałbym to usłyszeć od kogoś kto
    > praktykował w takim ładowaniu, a nie czyjąś opinię zaczerpniętą z netu.

    Zgadnij ... skoro masz dwie takie same ładowarki różniące się desingnem i
    logiem to czy one podlegają pod dyrektywę Unii o wspólnej ładowarce dla
    urządzeń mobilnych.

    > I naprawdę możesz sobie darować ten ten mentorsko-pouczajacy ton. Gdy będę
    > czegoś takiego potrzebował, to zapewniam Cię że sam o niego poproszę.

    To zamiast zadawać głupie pytanie zacznij myśleć, wystarczyło 10sec żeby
    rozwiązać twój problem.

    Jak będziesz chciał się podetrzeć to też będziesz pisał na grupach czy
    oderwać 15 czy 30 cm papieru ?? i jaką paier ma mieć gramaturę żeby spisywał
    się dobrze ??