  • 1. Data: 2013-03-23 10:05:36
    Temat: Przegrywanie kontaktów
    Od: s...@g...com

    Witam
    Czy jest możliwość przegrania kontaktów przez bluethota z jednego telefonu na drugi
    (Samsung > Nokia) posiadając TYLKO jedną kartę sim.
    Jesli tak to jak ? :)

  • 2. Data: 2013-03-23 10:43:51
    Temat: Re: Przegrywanie kontaktów
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

    > Czy jest możliwość przegrania kontaktów przez bluethota z jednego telefonu
    > na drugi (Samsung > Nokia) posiadając TYLKO jedną kartę sim.

    Czy jest jakiś uzasadniony powód, dla którego nie wspomniałeś o jakich
    modelach piszesz?

  • 3. Data: 2013-03-23 15:44:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 23 Mar 2013 02:05:36 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Witam
    >Czy jest możliwość przegrania kontaktów przez bluethota z jednego telefonu na drugi
    (Samsung > Nokia) posiadając TYLKO jedną kartę sim.
    >Jesli tak to jak ? :)

    Jeśli na jednym z nich będzie można wejść w menu bez karty sim i
    uruchomić bluetooth to nie widzę przeciwskazań.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-23 16:41:09
    Od: s...@g...com

    > Czy jest jaki� uzasadniony pow�d, dla kt�rego nie wspomnia�e� o jakich
    modelach piszesz?
    Szczerze to nie wiem
    Samsung 1130B > Nokia X2-02
    W Samsung w menu wchodzę ale jak później wchodzę już w kontakty. Pojawaia napis Brak
    karty SIM

  • 5. Data: 2013-03-23 18:58:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jeśli na jednym z nich będzie można wejść w menu bez karty sim i
    > uruchomić bluetooth to nie widzę przeciwskazań.

    Ja probowałem przegrac z jakiegos LG do tfu za przeproszeniem Noki Lumii
    610 - bez efektu - pomimo odpowiednich funkcji w telefonie zawsze pojawiał
    się jakis błąd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 6. Data: 2013-03-25 16:57:59
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 23 Mar 2013 08:41:09 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Szczerze to nie wiem
    > Samsung 1130B > Nokia X2-02
    > W Samsung w menu wchodzę ale jak później wchodzę już w kontakty. Pojawaia napis
    Brak karty SIM

    Kontakty masz w telefonie czy na simie?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy