  • 1. Data: 2013-03-21 21:44:27
    Temat: Bonus w TMobile
    Od: Karol <f...@g...pl>

    Witam!

    Na moim numerze telefonu w TMobile (prepaid) mam około 500 Erajednostek,
    które przy moim sposobie dzwonienia wystarczą mi na jakieś pół roku. Te
    Erajednostki są ważne bezterminowo do czasu ich wykorzystania.
    Ale mam pytanie: czy muszę przez te pół roku mieć włączoną usługę Bonus,
    która co miesiąc kosztuje 1,01 zł.

    Niby koszt niewielki, ale nie o to chodzi...

    Czy wyłączenie tej usługi ma jakiekolwiek inne konsekwencje oprócz
    zaprzestania naliczania mi kolejnych Erajednostek.

    Po prostu nie chciałbym się jej wyłączyć i po miesiącu zobaczyć zerowy
    stan Erajednostek :-(

  • 2. Data: 2013-03-22 02:14:30
    Temat: Re: Bonus w TMobile
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Karol <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zaprzestania naliczania mi kolejnych Erajednostek.
    >
    > Po prostu nie chciałbym się jej wyłączyć i po miesiącu zobaczyć zerowy

    nie musisz. Jedynie jak stan konta osiągnie wartość zero (lub ujemną, nauka
    radziecka zna takie przypadki), nie skorzystasz z EJ.