    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ładowarka USB z zapalniczki
    Date: Mon, 22 Feb 2016 23:58:23 +0100

    news:b3mjucdlkjby$.18fa7jay1t1fg$.dlg@40tude.net...
    > Czy zna ktoś ładowarkę USB do zapalniczki samochodowej 12V która da
    > chociaż
    > 1A (a najlepiej 1.5A)?
    >
    > Mam już takich zapalniczkowych ładowarek kila i najmocniejsze potrafią dać
    > 300-400mA przez krótki czas, a jak się nagrzeje to spada do 200-300mA.

    Hmmm... Czym to mierzysz? Bo tak szczerze mówiąc, to najbardziej gówniane
    ładowarki których używałem bez problemu 500-700mA dawały radę z siebie wydać
    i trochę trudno mi uwierzyć, że kilka które miałeś były aż tak słabe... Albo
    kupujesz najtańsze gówno, albo z pomiarami coś nie teges, albo jesteś
    strasznym pechowcem... ;-)

    > Dla nowych smarftonów to za mało.

    Dla nowych mocniejszych często i 1A to za mało.

    > A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to
    > trochę przesada :)

    Samsungowa ECA-U21. Jest w stanie naładować S5 z działającą automapą i
    yanosikiem. Cena ok. 50-60zł. Uwaga na podróbki.
    Kumpel kupił ostatnio IOTTIE Rapid Volt Dual Port Car Charger i z tego co
    mówił, parametry są zgodne z deklaracją producenta.

    Nie wiem jakie ładowarki testowałeś, ale problem może być kabel/kable USB.
    Wbrew pozorom nie łatwo jest znaleźć porządny kabel, którym da się popędzić
    większy prąd. Większość gównianych przewodów nie widziała miedzi...

    Wiwo