  • 51. Data: 2015-02-03 19:19:30
    Temat: Re: LED a oczka
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Marek wrote:

    > Wystarczy w sterowniku LED-ów (umieszczonym w panelu matrycy) zmienić
    > sposób ich sterowania
    > z kluczowanego na analogowy.

    Tak, oczywiście - wystarczy zmienić :-)

    > Kwestia dostępności takiej możliwości w
    > sterowniku.

    A raczej niedostępności takiej możliwości.

  • 52. Data: 2015-02-04 10:16:10
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    Bzdura nr 1.

    > No niestety, spróbuj coś takiego zrobić, a nie tylko pisać mądrości na grupach.

    Jeszcze tylko 10 miesięcy, aż gwarancja lapka minie. :)

    > Podpowiadam, że w laboratorium, może i się da. Ale na pewno nie da się w tanim, ani
    nawet średnim, ani nawet drogim monitorze LED.

    Bzdura nr 2.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 53. Data: 2015-02-04 10:24:45
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Tak, oczywiście - wystarczy zmienić :-)

    > A raczej niedostępności takiej możliwości.

    Widzę, że kolega już to dogłębnie zbadał i wie na pewno, że się nie da.
    Przykra sprawa, bo jeszcze do czasu przeczytania tej opinii kolegi
    miałem nadzieję, że się jednak da, a tu klapa, będę musiał sobie odpuścić
    przeróbkę. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek