  • 1. Data: 2015-01-12 13:57:08
    Temat: Pionowe cienkie paski na monitorze - Samsung SyncMaster
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Mam od paru lat monitor Samsung SyncMaster 2233bw
    Generalnie pracuję na laptopie ale czasami podłączam tego SyncMastera do
    laptopa i wtedy mam duży ekran.
    Wczoraj cos się stało i ... po przełączeniu laptopa aby wysyłał obraz na
    monitor wyskoczyły na nim takie bardzo cienkie pionowe paski.
    Tych pasków nie ma na matrycy laptopa - jest tylko na matrycy monitora.
    Zauważyłem także, że kolory są troszkę inne na monitorze i laptopie.
    Wygląda to tak jakby monitor zmienił ustawienia ... karty graficznej/ekranu.
    Kliknięcie na monitorze AUTO nic nie daje.
    Co to może być?

  • 2. Data: 2015-01-12 14:19:34
    Od: sp33dy <s...@g...com>

    W dniu 2015-01-12 o 13:57, Zebris pisze:
> [...]
    > Wygląda to tak jakby monitor zmienił ustawienia ... karty
    > graficznej/ekranu. Kliknięcie na monitorze AUTO nic nie daje.

    Sprawdzałeś na innym kablu? Jeśli jest tak samo, to pewnie matryca
    uszkodzona.

    --
    sp33dy

  • 3. Data: 2015-01-12 17:58:27
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    > Sprawdzałeś na innym kablu? Jeśli jest tak samo, to pewnie matryca
    > uszkodzona.

    jutro kupię nowy kabel do sprawdzenia.
    Widzę też takie coś, że jak odchylę mocno monitor to obraz znika. Jest tylko
    szary ekran.

  • 4. Data: 2015-01-12 21:20:40
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2015-01-12 o 17:58, Zebris pisze:

    > jutro kupię nowy kabel do sprawdzenia.
    > Widzę też takie coś, że jak odchylę mocno monitor to obraz znika. Jest
    > tylko szary ekran.
    Nie kupuj żadnego kabla, tylko sprawdź - czy na monitorze jak włączysz
    menu (to monitorowe, od ustawień jasność/kontrast itp) to pasy też będą
    nałożone na menu, czy menu będzie prawidłowo ? (jak pasy nie są na
    środku i menu sie "nie załapuje" na nie - to gdzieś tam w ustawieniach
    da się to menu przesuwać w różne miejsca ekranu, sprawdź tak).
    Jak pasy są nałożone również na własną grafikę ekranową monitora -
    padnieta matryca, nic nie poradzisz
    Jak pasy są "pod" grafiką - padnięty układ wejściowy monitora, lub
    problemy z kablem - tutaj możesz probówać/testowac...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173