  • 31. Data: 2009-04-14 10:16:48
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gs1njf$slh$1@achot.icm.edu.pl...

    > to za tyle można mieć cyfre?? szok a jakie jeszcze kanały wchodzą w skład
    > pakietu?

    ale wiesz to mnie trochę zdziwiłeś bo jak jakieś kilka miesięcy temu
    dzwoniłem bo kumpel chciał cyfrę to nie dość żed umowa na jak pamiętam 3
    lata a cena promocyjna przez rok... widać poszli po rozum do głowy

    pzdr

  • 32. Data: 2009-04-14 10:45:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to za tyle można mieć cyfre?? szok a jakie jeszcze kanały wchodzą w skład
    > pakietu?

    Żadne, to tylko Canal+ (we wszelkich możliwych odmianach) i Orange Sport -
    czyli oferta Multipakiet.
    Za to zwykły pakiet Powitalny możesz mieć w promocji już od 9,50.
    Oczywiście w nim nie ma Canal+, musiałbyś dopłacić 14,50 za Canal i 2,50 za
    opcję HD.
    I takie ceny miałbyś przez 10 miesięcy.

    W październiku i listopadzie Canal+ dodawali nawet gratis (ale do nieco
    wyższych pakietów), na cały okres umowy.

    Kablówki ze swoją jakością (a raczej jej brakiem) są już od dawna bez sensu,
    również cenowo.

  • 33. Data: 2009-04-14 10:48:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > ale wiesz to mnie trochę zdziwiłeś bo jak jakieś kilka miesięcy temu
    > dzwoniłem bo kumpel chciał cyfrę to nie dość żed umowa na jak pamiętam 3

    Na multipakiet umowa jest na 12 miesięcy, a 50% obowiązuje przez maks. 5
    miesięcy.
    Czyli tylko 7 miesięcy bulisz pełną stawkę.

    No chyba że w międzyczasie Cyfra coś zmieni w regulaminie lub cenniku, co
    Cię uprawnia do wypowiedzenia umowy.
    Poprzednio nawet mi się nie zdążył skończyć okres promocyjny i już umowę
    dało się wypowiedzieć. ;-)
    A potem od nowa Polska Ludowa.

    > widać poszli po rozum do głowy

    Postanowili większy kawałek tortu sobie z rynku wykroić.

  • 34. Data: 2009-04-14 13:34:57
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    "Arman" <a...@n...op.pl> wrote in message
    > Parę dni temu zepsuł mi się mój stary CRT 29 cali, z uśmiechem na
    > ustach wybrałem sie na poszukiwanie odbiornika TV wybrałem sprzedaż
    > on-line i kupiłem Telewizor 37 cali LCD SHARP LC37D44EBK
    > http://proline.pl/sklep.php?prodid=RTVSHATLC0089
    >
    > Z wielka nadzieja podłączyłem go jak tylko kurier go przywiózł do
    > kablówki... wydawało mi się ze za ta cenę będę miał cod techniki a
    [....]
    > zacząłem tęsknic za moim starym CRT i chyba go naprawie... a może
    > mam coś zrobić innego jakoś ustawić, ktoś wie?

    Zrobiłeś 2 błędy.

    Trzeba było wziąć plazmę - zmieniłem CRT na plazmę, mając jeszcze kablówkę i
    nie przeżyłem szoku.
    Z kupna LCD wyleczyła mnie wizyta u kolegi, który posiada LCD, nawet obraz
    HD jest jest jakiś nienaturalny (IMHO),
    mimo że obfity w detale i kontrastowy,

    Ekran zdecydowanie za mały wziąłeś, kupiłem 46 cali, który najlepiej ogląda
    się z 2,5-3m (nawt kablówkę),
    teraz bez wahania wziąłbym 50", w sam raz do oglądania z 3,5-4 m.

    W.K.

  • 35. Data: 2009-04-14 13:53:20
    Od: zzz <z...@o...pl>

    Kell a pisze:

    > z - to sie tyczy plasm o niskiej rozdzielczosci
    > plasmy full hd pobieraja full pradu

    > 46 calowy lcd - 270 watt, taka sama plasma - max 460watt
    > to jednak nie jest podobnie
    > jak nie wierzysz to poszukaj w sieci i zweryfikuj sobie
    >
    > - owszem, te 460 to jest maksymalny pobor
    > i srednio wyjdzie pewnie ze 100 watt mniej
    >
    > ale w lcd tez zazwyczaj zmniejsza sie podswietlenie i
    > odbiornik pobiera wtedy mniej pradu, no chyba ,ze ktos lubi jak
    > mu tv w oczy "wali" jasnoscia

    Przytoczyłem tylko to co mądrzejsi napisali.
    Coś mi się wydaje że lcd trzeba podświetlać cały czas (jaśniej lub
    ciemniej ale cały czas na swojej powierzchni) a plasma świeci lub nie
    świeci konkretnym pikselem. Dlatego dla plasmy nie da się podać
    dokładnego poboru prądu. Można tylko maksymalny. Co innego lcd - pobor
    jest zawsze taki sam.
    Jeśli sie mylę niech mnie ktoś poprawi. :-)

  • 36. Data: 2009-04-14 14:01:50
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "zzz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    . Dlatego dla plasmy nie da się podać
    > dokładnego poboru prądu. Można tylko maksymalny.

    Niekoniecznie - można średni w jakimś okresie czasu - ale tojuż będzie
    zależało co się ogląda

    Co innego lcd - pobor
    > jest zawsze taki sam.
    > Jeśli sie mylę niech mnie ktoś poprawi. :-)

    można tak przyjąć

    Adam

  • 37. Data: 2009-04-14 14:06:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    zzz <z...@o...pl> napisał(a):

    >Przytoczyłem tylko to co mądrzejsi napisali.

    W tym przypadku - niedoinformowani. Albo celowo pomijajacy te kwestie.

    >Coś mi się wydaje że lcd trzeba podświetlać cały czas (jaśniej lub
    >ciemniej ale cały czas na swojej powierzchni)

    Jasnosc w LCD jest regulowana. Sa ludzie, ktorzy jasnosc ustawiaja na
    0 (slownie: zero) i im taki obraz odpowiada. Oszczednosc energii wtedy
    wynosi nawet kilkadziesiat watow.

    >a plasma świeci lub nie
    >świeci konkretnym pikselem. Dlatego dla plasmy nie da się podać
    >dokładnego poboru prądu. Można tylko maksymalny.

    Oczywiscie, ze nie mozna podac, bo wielkosc poboru pradu jest dynamiczna,
    w zaleznosci od wyswietlanego obrazu. Producent nie wie, co klient bedzie ogladal :>

    > Co innego lcd - pobor
    >jest zawsze taki sam.
    >Jeśli sie mylę niech mnie ktoś poprawi. :-)

    Jest taki sam, ale dla konkretnego nastawu
    parametrow.

  • 38. Data: 2009-04-14 14:14:36
    Od: zzz <z...@o...pl>

    Kell a pisze:

    > Jest taki sam, ale dla konkretnego nastawu
    > parametrow.

    To i plasma może mieć inne nastawy parametrów :-)

    Miarodajny byłby pomiar średniego zużycia w dłuższym okresie.
    Wszystko inne jest zakłamane.
    Tak jakby porównywać drukarkę laserową do atramentowej pod względem ceny
    druku :-)

  • 39. Data: 2009-04-14 18:48:22
    Od: "@dams" <a...@N...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
    > Kablówki ze swoją jakością (a raczej jej brakiem) są już od dawna bez
    sensu,
    > również cenowo.

    wiesz cenowo to mając łącze internetowe 10MB z cyfrową kablówką i C+ jest
    nie do przebicia - biorąc pod uwagę że na dwóch tv nie muszę oglądać tego
    samego

    pozdrawiam

  • 40. Data: 2009-04-14 21:06:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > sensu,
    >>

    > wiesz cenowo to mając łącze internetowe 10MB

    Zakładając że ktoś potrzebuje tyle.

    z cyfrową kablówką i C+ jest
    > nie do przebicia - biorąc pod uwagę że na dwóch tv nie muszę oglądać tego
    > samego

    Ja też nie, od tego mam videostradę i dvb-t.
    Za 60 zł miesięcznie w sumie (razem z netem).