  • 1. Data: 2009-04-09 18:07:02
    Temat: nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid
    Od: euro <l...@w...pl>

    witajcie,

    ta karta wydaje sie sprawiac problem od kiedy ja uzywam.

    http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html

    od kiedy wlaczylem ta karte pre paida zniknely programy z satelity astry
    i pojawily sie problemy. hotbird jest ok. oczywiscie jak wyciagne ta
    karte to astry rowniez juz nie odbieram. mam 2 tunery fergusson fx6600cr
    i karte czesto zmieniam z jednego na drugi telewizor. jest mulitswitch,
    ktory obsluguje 4 pomnieszczenia. tylko w 2 pomieszczeniach sa telwizory
    i owe wspomniane fergussony.

    czy ktos mial juz doswiadczenia z taka sytuacja po wlozeniu tej karty?
    jaka moze byc przyczyna, byc moze ten fergusson to kiepski tuner?

    prosze o pomoc i wasze doswiadczenia.

    dziekuje
    euro

  • 2. Data: 2009-04-10 06:45:24
    Temat: Re: nie odbieram astry po wlozeniu karty pre paid
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    euro pisze:
> [...]
    >
    > czy ktos mial juz doswiadczenia z taka sytuacja po wlozeniu tej karty?
    > jaka moze byc przyczyna, byc moze ten fergusson to kiepski tuner?

    tunery są dobre, 6600 to jedne z bardziej udanych ferdków.
    napisz jakiego masz multiswitcha, jakie konwertery i jaki soft
    w ferdkach to coś podpowiem.
    nigdy nie miałem tak, by karta miała wpływ na zakłócanie odbioru.
    może wystarczy wgrać dobrą liste.

    pawell

  • 3. Data: 2009-04-10 11:34:25
    Od: euro <l...@w...pl>

    pawell32 schrieb:

> [...]
    > w ferdkach to coś podpowiem.
    > nigdy nie miałem tak, by karta miała wpływ na zakłócanie odbioru.

    tato zrobil pare zdjec, sa dostepne na tej stronie

    http://www.flickr.com/photos/europefan/

    niestety nie mam tunera przy sobie wiec nie moge poprobowac.
    sciagnalem sobie instrukcje obslugi. jezeli ktos wie spontanicznie jak
    szukac w fergu 6600 jaki nr softu to prosze o pomoc to podowiem tacie
    jak to zrobic.

    czy zdjecia daly jakis obraz sytuacji?

    pozdrawiam
    euro

  • 4. Data: 2009-04-10 17:24:24
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    musisz zaistalowac takie urzadzenie:
    http://www.youtube.com/watch?v=EkU_JmtH3PU&NR=1

    u mnie na dreamboxach jak "renkom ujou"

    pozdrawiam
    rubel
    ________________________________

  • 5. Data: 2009-04-10 18:24:10
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > sciagnalem sobie instrukcje obslugi. jezeli ktos wie spontanicznie jak
    > szukac w fergu 6600 jaki nr softu to prosze o pomoc to podowiem tacie

    wersja softu jest w menu.
    na stronie laki.dvhk.pl są opisy i link do uploadu z softami.
    wgraj sobie octagen'a i jakąś nową liste i musi działać.
    na pewno musisz ustawić kolejność satelitów w dekoderze,
    bo śmiem przypuszczać, że to było powodem, a nie karta.

    pawell

  • 6. Data: 2009-04-11 09:57:49
    Od: euro <l...@w...pl>

> [...]
    > na pewno musisz ustawić kolejność satelitów w dekoderze,
    > bo śmiem przypuszczać, że to było powodem, a nie karta.

    info na tunerze w ustawieniach:
    marka: octagon SF318
    model: fta + 2 Card
    ost. aktualizacja: 18 Juli 2008
    wersja oprogr: V3.25
    --------------------
    wersja sprzetu v1.11
    boot. v1.00
    info www.octagon-germany.de
    --------------------
    ustawienia konwerterow:
    lnb1 (dostepne sa jeszcze lnb2; c band single, c band normal lnb, lnb
    5750, lnb 9750, lnb 10000, lnb 110500, lnb 10600)
    --------------------
    diseq c 1.0
    mam rowniez do wyboru diseq 1.1

    jaka powinna byc kolejnosc satelitow w dekoderze?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-04-11 10:04:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    euro pisze:

> [...]
    > diseq c 1.0
    > mam rowniez do wyboru diseq 1.1
    >

    > jaka powinna byc kolejnosc satelitow w dekoderze?

    to zależy jak masz podłączone na multiswitchu, zwykle na diseqc 1 (a)
    powinna być astra, a na diseqc 2 (b) hotbird.
    jak nie zadziała to odwrotnie.
    ustawienie diseqc 1.1; c band normal lnb

    pawell

  • 8. Data: 2009-04-18 10:55:42
    Od: euro <l...@w...pl>

    > to zależy jak masz podłączone na multiswitchu, zwykle na diseqc 1 (a)
    > powinna być astra, a na diseqc 2 (b) hotbird.
    > jak nie zadziała to odwrotnie.
    > ustawienie diseqc 1.1; c band normal lnb

    na poczatku maja wyprobuje jak bede w domu i dac Ci znac jak poszlo ze
    zmiana ustawien..