  • 11. Data: 2011-09-21 12:38:40
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-21 12:41, Andrzej Lawa wrote:

    > Dlatego motocyklami staje się przed - i wtedy motocykl dawno odjedzie, a
    > samochody ruszą tak, jakby go tam nigdy nie było.

    Piękna wizja. Szkoda, że w rzeczywistości jest inaczej.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2011-09-21 12:40:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 12:19, Grejon pisze:

    > Nie musisz. Panowie z Cyklamenów cię uświadomią :-P

    Wystawiają mandaty nawet tym, co tamtędy nie jeżdżą? Ale się porobiło ;->

  • 13. Data: 2011-09-21 12:41:33
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 12:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Wystawiają mandaty nawet tym, co tamtędy nie jeżdżą? Ale się porobiło ;->

    No nie, tym co rzadko tam jeżdżą ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-09-21 12:41:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 11:03, Jakub Witkowski pisze:

    > Owszem. Ale skoro przed światłami jechali 100km/h to korka nie było.

    Wyjątkowo.

> [...]

    Dlatego motocyklami staje się przed - i wtedy motocykl dawno odjedzie, a
    samochody ruszą tak, jakby go tam nigdy nie było.

    [ciach]

    > Za to wjeżdżanie pomiędzy itd. zwiększa ryzyko, jak by nie patrzeć.

    Wyjście z domu zwiększa ryzyko. I co z tego?

  • 15. Data: 2011-09-21 12:52:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 12:41, Grejon pisze:

    > No nie, tym co rzadko tam jeżdżą ;)

    Patrz wyżej.

  • 16. Data: 2011-09-21 12:55:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-21 09:12:51 +0200, amos <g...@g...com> said:

    > Przeciez takim oszolomom z miejsca powinni odbierac prawo jazdy
    > minimum na rok. Moze by sie wariat jeden z drugim troche zastanowil...

    A sądzisz, że oni je mają?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-09-21 13:01:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 12:37, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Sure. Widzę to nieraz, jak to motocyklisci omijają korek. Stają na
    > środku przed pierwszym samochodem a następnie nie zauważają zmiany
    > świateł i zwlekają z ruszeniem.

    Może tobie w oczach się mieni i uważasz czerwone z żółtym za zielone?

    > Faktycznie skraca to niesamowicie korki - zwłaszcza opóźnianie ruszenia
    > samochodów.

    > Jaaasne.. jak najpierw zauważy zmianę świateł bedąc np. zagadanym z tym

    Tak, zagadany... Pewnie jeszcze kanapkę je? Albo zupkę?

    > co stoi obok niego, albo nie jedzie na rozklekotanym skuterze albo ma
    > przed sobą zakręt.

    Co za brednie...

    Jechałeś może kiedyś przez Pruszków czerwonym rozklekotanym "dełuu"?
    Rzekomo "stukonnym"?

  • 18. Data: 2011-09-21 13:01:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 12:38, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Piękna wizja. Szkoda, że w rzeczywistości jest inaczej.

    Może twojej.

  • 19. Data: 2011-09-21 13:02:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> wrote:

> [...]
    > świateł i zwlekają z ruszeniem.
    > Faktycznie skraca to niesamowicie korki - zwłaszcza opóźnianie ruszenia

    Ile widujesz takich przypadkow na ile normalnych gdzie motocyklista
    startuje i znika? Bo ja to czesciej widze trzymajacych w jednej rece
    telefon, w drugiej jedzenie, zanim taki zobaczy zielone, wrzuci bieg i
    ruszy to mija 5 sekund. Czesto mam tak ze dojezdzam w korku do swiatel,
    zaswieca sie zielone gdy jestem jeszcze 3 samochody przed - zanim rusza
    to je w tym czasie omijam i jade pierwszy, wiec?

    > Jaaasne.. jak najpierw zauważy zmianę świateł bedąc np. zagadanym z tym
    > co stoi obok niego, albo nie jedzie na rozklekotanym skuterze albo ma
    > przed sobą zakręt.

    Problem z czytaniem? Motocykl != rozklekotany skuter.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-09-21 13:05:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 12:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Patrz wyżej.

    Ojtam, ojtam - teoretycznie mógłbyś tamtędy jeździć :P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi