  • 21. Data: 2009-01-27 15:57:33
    Temat: Re: Kupiłem E-520 - co jeszcze
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:

    > Akurat oba nadają się co najwyżej do przypięcia krowy.

    Masz na myśli e-krowę?

  • 22. Data: 2009-01-27 16:01:27
    Od: m...@a...net.pl

    >Oprócz body, dwóch obiektywów, karty CF pewnie jeszce coś będę potrzebował.

    Tak.
    Dobrego monitora do komputera.

    Michal

  • 23. Data: 2009-01-27 17:48:00
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Masz na myśli e-krowę?

    E-krowa poradziłby sobie jakimś ostrym, rzeźnickim narzędziem ; )

    adam

  • 24. Data: 2009-01-27 18:15:18
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    Jak kupisz przywieszkę do dekla to sprawdź czy skuwka nie ma ostrych
    krawędzi. Czasem trzeba przygiąć cążkami żeby nie rysowała sprzętu przy
    wkładaniu do futerału lub na wietrze.

  • 25. Data: 2009-01-27 19:23:25
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Legar" <h...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie przynudzam pytaniami, ale nie znalazłem a archiwum niczego
    > konkretnego na moje dalsze wątpliwości.
    > Ale kupiłem Olympusa E-520 (+double-kit), dokupiłem 6 GB i coś już
    > popstrykałem w domu.
    > Fajna maszynka, a w porównaniu z kompaktami niebo.

    No ba.

    > No dobra, pochwalę się za kilka dni co mi wychodzi, ale mam dalsze
    > pytania.
    > Oprócz body, dwóch obiektywów, karty CF pewnie jeszce coś będę
    > potrzebował. Możecie wskazać najważniejsze. Słyszłem że warto:
    > - filtr UV (jaki dla amatora) - też zabezpiecza

    Eee tam zabezpiecza. Olac.

    > - filtr polaryzacyjny (jaki ???) - chyba na plenery

    Na razie odpusc.

    > - co jeszcze (na razie daruje sobie statyw, lampę)

    Lampe zewnetrzna. Zdecydowanie najlepsza opcja.

    > - warto kupić dyfuzor?

    Do wbudowanej? :) Niekoniecznie. Zbieraj lepiej na lampe zewnetrzna.

    > Poza tym powiedzcie jak radzicie sobie z zakrywką obiektywu, jeśli nie
    > jest na sznurku. Łatwo to zgubić, jaki jest na to patent? Mam sam w
    > zakrywce zrobić dzurkę i gdzieś to przymocowa?

    Zakrywka do kieszeni. Sznurek i dyndajaca zatyczka sa mocno wkurzajace.
    Zatyczki i tak uzywaj tylko jak pakujesz aparat do nosidla.

    Kup jakas dobra ergonomiczna torbe/plecak.
    Ja polecam Tamrac Velocity 6x/7x - bardzo fajny patent.

    Ewentualnie mozesz dokupic gripa z dodatkowym akumulatorkiem (zawsze to
    wieksza pojemnosc aku i wieksza porecznosc)
    http://www.ownuser.com.tw/e_E510_menu.htm

    Thomas

  • 26. Data: 2009-01-27 19:28:41
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    > Piszesz tak, jakbyś nie zauważył, że Olympus się nie reklamował równie
    > agresywnie.

    Olympus okazał się alternatywą do Nikona D90, tańszą i w zasadzie osiagalną
    na dzień dzisiejszy,
    a że jest to Olympu E-520 to efekt dokładnego studiowania grupy. Za porady i
    wiedzę serdcznie dziękuję.
    Reklamy Olympusa nawet nie kojarzę, co nie znaczy że nie widziałem,
    po prostu nie zwracam uwagi na głupot.

    Robert

  • 27. Data: 2009-01-27 19:31:00
    Od: "Legar" <h...@e...pl>

    > Ja bym dokupił drugie body do tego obiektywu co jest wolny.
    > To jest bardziej profi - na jednym ustawiasz np. ISO 100, na drugim ISO
    > 400 i jest jak to drzewiej bywało, a i warunki nie zaskoczą.

    No nareszście jakiś oryginalny, pomysł ...

  • 28. Data: 2009-01-27 21:41:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, Arkadiusz Stopa wrote:

    > http://www.stopa.cso.pl/inne/hakuby.jpg

    Prawdę mówiąc, to zdjęcie dowodzi że "powłokowy" różni się
    *nie tylko* powłokami.
    Inna sprawa, że układanie filtrów w "serie" (tak jak ma
    Hoya, zielona, szara, czarna czy jak tam to idzie) pewnie
    z założenia wiąże się z warunkiem wyżej (że na wyższej
    półce dba się o lepsze *wszystkie* parametry).

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-01-27 21:43:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, adam wrote:

    > Użytkownik jacek napisał
    >
    > Canona albo Nikona

    Będę wredny. Fuji :P

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2009-01-27 21:45:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > Masz na myśli e-krowę?

    "Wykryto pytanie zbyt trudne dla pytającego".
    Twórca wątku nie zajarzy :)
    Dopisać "rzeźnik"?
    Swoją drogą, gosciowi wychodziły *bardzo* absurdalne skojarzenia
    (ta e-krowa i rzeźnik).

    pzdr, Gotfryd