  • 31. Data: 2011-04-20 10:14:57
    Temat: Re: Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Szmata stoi ciągle na parkingu, ma w planie przejechać w roku aż
    > 10 000 kilometrów (wliczony w to złombol), Uwentualnie za dobrą
    > cenę ubezpieczenia przyjmę za free reklamę na żula ;)

    Z ciekawości: może w Gliwicach? Stoi taki rzęch na parkingu już ze dwa lata,
    rdzewieje i blokuje miejsce parkingowe. Buda się rozpada, w środku robi
    się basen na deszczówkę. Ktoś wie co można z tym zrobić?

    wit

  • 32. Data: 2011-04-20 11:08:23
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Oc:
    >
    > - Pojazd marki BMW :), Auto teoretycznie może rozpędzić się do 200 km/h
    > ... i jest z 1994 roku ... więc rozpędzić się rozpędzi, ale pewnie nie
    > wyhamuje ;)
    >
    > - Pojazd marki ŻUK, starszy 3 lata, rozpędzi się do 70 km/h (pójdzie i
    > więcej, ale strefa niekontrolowanego hałasu natychmiast skłania kierowcę
    > do tego by 70 nie przekraczać). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA
    > SIĘ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

> [...]

    Podałeś za mało danych (jakie zniżki, jaki konkretny model, kod
    zameldowania itd), ale tak z grubsza szacując w LibertyDirect (mają go w
    katalogu jako FS Lublin i potem modele) wyszło przy założeniu że 60%
    zniżek, na pierwszy z brzegu kod pocztowy z Wrocławia - 715 zł za OC +
    56zł NNW rocznie, zakładając że zapłacisz kartą. Do tego jeśli wpiszesz
    kod promocyjny np. mój:) 2011-87579484, obniży Ci to składkę OC o 50 zł
    czyli wyjdzie około 665 zł + 56 zł NNW.
    --
    MZ

  • 33. Data: 2011-04-20 11:12:13
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    wit wrote:

    > Z ciekawości: może w Gliwicach? Stoi taki rzęch na parkingu już ze
    > dwa lata, rdzewieje i blokuje miejsce parkingowe. Buda się rozpada, w
    > środku robi się basen na deszczówkę. Ktoś wie co można z tym zrobić?

    Zadzwonic na SM/Policje ze stoi porzucone auto bez tablic?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 34. Data: 2011-04-20 11:35:49
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > ŻUK : OC=3 600 PLN :)
    >
    > Kto da więcej ?
    >
    > P.S. Ktoś ma doświadczenia gdzie najlepiej ubezpieczyć żuka ?

    ja wczoraj przeszedłem do z allianz do link 4

    ubezp coś podobnego do żuka w allianz na 2010r kosztowało 440zł
    ich propozycja na 2011 to 670zł
    link4 to 520zł

    kwoty dla 60%zniżki

  • 35. Data: 2011-04-20 12:38:57
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 11:08, MZ pisze:
    > mają go w katalogu jako FS Lublin

    I to jest bardzo dobry trop. FS (nie FSC!) było już w okolicach roku
    1990, kiedy to wydawalo sie za DajEwo.

    Poza tym jednak kod pocztowy rządzi. Za Audi 80 2.0 znajomi w
    podkarpackim interiorze placą w Warcie 50% tego co ja za Corollę 1.4 w
    Warszawie w PZU

  • 36. Data: 2011-04-20 12:40:10
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > BMW : OC=430 PLN
    > ŻUK : OC=3 600 PLN :)

    coś musiałeś żle policzyć...
    u mnie
    Audi A4 2,6 99 rok - 480 zł (coś koło tego)
    Nissan Patrol 3,3 Diesel 89 rok - 780 zł (coś koło tego)
    jedno i drugie w mbanku
    pozdr.

  • 37. Data: 2011-04-20 12:47:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Podałeś za mało danych (jakie zniżki, jaki konkretny model,

    Zniżki w MBanku: 60 %
    Kod pocztowy: 37-700
    Silnik BMW 2,5 TDS
    Silnik ŻUK 2,4 ANDORIA

    > 56zł NNW rocznie, zakładając że zapłacisz kartą. Do tego jeśli wpiszesz
    > kod promocyjny np. mój:) 2011-87579484, obniży Ci to składkę OC o 50 zł
    > czyli wyjdzie około 665 zł + 56 zł NNW.

    Chyba skorzystam :)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...
    :

  • 38. Data: 2011-04-20 12:48:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-20 12:40, GR pisze:

    > coś musiałeś żle policzyć...

    Nic nie liczyłem, nie mają tego w kalkulatorze. Zadzwoniłem na
    mlinię, ci przysłali arkusz exela na maila, wypełniłem wszystkie
    dane, odesłałem., i oni odesłali odpowiedź :) 3600.

  • 39. Data: 2011-04-20 14:24:49
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > W dniu 2011-04-20 11:08, MZ pisze:
    > Zniżki w MBanku: 60 %
    > Kod pocztowy: 37-700
    > Silnik BMW 2,5 TDS
    > Silnik ŻUK 2,4 ANDORIA

    > Chyba skorzystam :)
    Ten Twój kod pocztowy jest wart ze 200 zł:). Dla takich danych wyszło
    487,24 zł - 50 zł czyli 437 zł za OC zakładając że nie masz dzieci do 18
    roku życia i parkujesz na ulicy (czyli najdroższy wariant). Oznaczenia
    Andoria jako takiego nie ma, są oznaczenia kodem producenta. Żeby mieć
    dokładną kwotę musisz sam dokładnie przekalkulować z DR w ręce wpisując
    przebieg, dzieci, miejsce parkowania i oznaczenie modelu z DR.

    --
    MZ

  • 40. Data: 2011-04-20 14:41:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin wit

    > Z ciekawości: może w Gliwicach? Stoi taki rzęch na parkingu już ze dwa
    > lata, rdzewieje i blokuje miejsce parkingowe. Buda się rozpada, w środku
    > robi się basen na deszczówkę. Ktoś wie co można z tym zrobić?

    Może przyspawaj szyld "basen" i sprzedawaj karnety?