  • 21. Data: 2011-04-20 01:56:21
    Temat: Re: Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-04-19 22:04, 085 pisze:

    > Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji
    > wlacza sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

    Jak benzyna w żuku to albo S-21 albo M-20 oba o pojemności 2,1l

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 22. Data: 2011-04-20 02:04:33
    Temat: Re: Kto? mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-20 01:25, to pisze:

    > A po co Ci w ogóle ten żuk? ;)

    No właśnie:

    - Powiedz mi, po co jest ten RZÓK ?
    - Właśnie ! Po co ?!
    - Otóż to ! Nikt nie wie po co. Więc nie musisz się obawiać, że
    ktoś zapyta. Wiesz co robi ten Rzók ?
    On odpowiada Żywotnym potrzebom całego społeczeństwa ! To jest
    Rzók na skalę naszych możliwości !
    Ty wiesz co my robimy tym Rzókiem ? My otwieramy oczy
    niedowiarkom. PATRZCIE ! Mówimy ! To nasze, przez nas wykonane;
    i to nie jest nasze ostatnie słowo. I nikt nie ma prawa się
    przyczepić, bo to jest Rzók społeczny, w oparciu o sześć
    instytucji, który sobie zgnije do jesieni; na świeżym powietrzu.
    I co się wtedy zrobi ?
    - Protokół zniszczenia ...
    - Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych
    inwestycjach...

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 23. Data: 2011-04-20 02:06:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-20 01:56, RudeBoy pisze:

    > Jak benzyna w żuku to albo S-21 albo M-20 oba o pojemności 2,1l

    Heloł, Panowie ! 2,4 ANDORIA.

  • 24. Data: 2011-04-20 02:18:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > No właśnie:
    >
    > - Powiedz mi, po co jest ten RZÓK ?
    > (...)

    Czyli po nic. To rozumiem! Też sobie kiedyś takiego kupię. ;)

  • 25. Data: 2011-04-20 05:49:30
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 22:10:55 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Kurde zapytaj kogos na miescie kto ma zuka :P gdzie ma ubezpieczonego.
    > PZU powinno miec w systemie ale moze byc drogo.

    Spytałem szwagra na wsi :) Ma w PZU.

    AK

  • 26. Data: 2011-04-20 06:23:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Kwi, 22:04, "085" <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przeciez to 2.4 benzyna, a na takie cos kazdemu niunkowi z korporacji wlacza
    > sie skojarzenie z pojazdem wyscigowym :]

    A nie przypadkiem 2124ccm ??

    Pozdrawiam !

  • 27. Data: 2011-04-20 06:25:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Masz rację ... moja beemka nie ma w ogóle hamulcy, też jeżdżę nią
    > wczorajszy i to żwawiej ... w zabudowanym żulem rozpędzę się między
    > światłami do 50 km/h ... beemą do 150 ... z jakiej prędkości wyjdzie
    > tańszy dzwon ? :)

    Nie sciemniaj, beta miala w swoim czasie chyba najlepsze hamulce w klasie :>
    Zuk pewnie najgorsze :P

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-04-20 06:27:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > No, andoria 2,4
    > Beemka też diesel 2,4

    Chyba 2,5 bylo w BMW no i to rodzinna limuzyna, a nie jakis lazik dla
    zula ;>

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2011-04-20 08:25:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
> [...]
    > na świeżym powietrzu. I co się wtedy zrobi ?
    > - Protokół zniszczenia ...
    > - Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych
    Plagiat. Nie uda się ;-)
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2011-04-20 09:35:40
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Oc:
    >
    > - Pojazd marki BMW :), Auto teoretycznie może rozpędzić się do 200 km/h
    > ... i jest z 1994 roku ... więc rozpędzić się rozpędzi, ale pewnie nie
    > wyhamuje ;)
    >
    > - Pojazd marki ŻUK, starszy 3 lata, rozpędzi się do 70 km/h (pójdzie i
    > więcej, ale strefa niekontrolowanego hałasu natychmiast skłania kierowcę
    > do tego by 70 nie przekraczać). Hamowanie silnikiem PERFEKT :) (4 WRZUCA
    > SIĘ przy 30 km/h) ... istny szatan. Ten sam kierowca, te same zniżki.

> [...]

    spoko, rafał,
    ja za fiata 125P 1.5 płacę więcej niż za Lybrę 2.4 JTD :)

    ale nieweiele.
    :=-)

    --
    Pozdrawiam, Bartek