  • 41. Data: 2011-04-20 15:48:22
    Temat: Re: Ktoś mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Nic nie liczyłem, nie mają tego w kalkulatorze. Zadzwoniłem na mlinię,
    > ci przysłali arkusz exela na maila, wypełniłem wszystkie dane,
    > odesłałem., i oni odesłali odpowiedź :) 3600.

    Moze im sie o jedno zero jebnelo?

    --
    Karolek

  • 42. Data: 2011-04-20 16:05:57
    Temat: Re: Kto? mówił, że mbank jest tani w zakresie OC ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    19 Apr 2011 23:25:59 GMT, w <4dae1a07$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@a...xyz> napisał(-a):

    > begin Rafał \"SP\" Gil

    > A po co Ci w ogóle ten żuk? ;)

    W chwili obecnej niezbędne wyposażenie przedsiębiorcy, aby odliczyć VAT z
    paliwa :).

  • 43. Data: 2011-04-20 16:11:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-20 14:24, MZ pisze:

    > Ten Twój kod pocztowy jest wart ze 200 zł:). Dla takich danych wyszło
    > 487,24 zł - 50 zł czyli 437 zł za OC zakładając że nie masz dzieci do 18
    > roku życia i parkujesz na ulicy (czyli najdroższy wariant).

    Dochodzi do tego zwyżkowy współwłaściciel, ale to już pokonałem,
    ogarnęliśmy dzisiaj trochę ubezpieczalni łącznie z directami etc
    ... i udało się wg naszych konkretnych danych zejść do poziomu
    651 PLN

    PZU: 860
    LINK 4: 700 PLN
    jakieś PTU wspomniane 651 PLN

    Złożyłem też radosne zapytanie do BRE UBEZPIECZENIA czy im się
    przecinek nie pier*lnął, bo na beemka wyliczyli mi 360 a na żuka
    3600 ;) , dostałem taką oto radosną odpowiedź:

    "Witam.

    W odpowiedzi na Pańskiego maila pragniemy poinformować, iż BRE
    Ubezpieczenia prowadzi sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych
    głównie przez mBank i MultiBank. W związku z tym, że w przypadku
    Pańskiego pojazdu nie było możliwości wyliczenia składki w
    kanale bankowym, istnieje możliwość przedstawienia oferty poza
    kanałem bankowym, natomiast składki w takim wypadku są niekorzystne.

    Pozdrawiam

    Kamila Przerwa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    "

    > Andoria jako takiego nie ma, są oznaczenia kodem producenta. Żeby mieć
    > dokładną kwotę musisz sam dokładnie przekalkulować z DR w ręce wpisując
    > przebieg, dzieci, miejsce parkowania i oznaczenie modelu z DR.

    Przebieg, przebieg ... a jak się go w żuku wyznacza ? :)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 44. Data: 2011-04-20 16:12:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-20 15:48, Karolek pisze:

> [...]

    kanale bankowym, istnieje możliwość przedstawienia oferty poza
    kanałem bankowym, natomiast składki w takim wypadku są niekorzystne.

    ;)

  • 45. Data: 2011-04-20 18:57:38
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:
    > Zadzwonic na SM/Policje ze stoi porzucone auto bez tablic?

    Tablice ma, jeszcze czarne ;) W tym rzecz, ono porzucone chyba nie jest,
    jest tylko "zaprakowane" na zawsze.

    wit

  • 46. Data: 2011-04-20 21:46:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Apr 2011 01:14:39 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Paszczowo, znaczy przez sieć, czyt MORDOWO ? (FACE TO FACE).

    Moze byc przez siec ... telefoniczna :-)

    J.

  • 47. Data: 2011-04-23 23:24:37
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Miałem jeszcze w zeszłym roku lublina '94 z silnikiem 4C90. W PZU płaciłem
    OC około 520 na rok z tym, że mam pełne zniżki, bezszkodową przeszłość i
    miałem jeszcze w PZU równocześnie ubezpieczone 4 inne pojazdy.
    --
    Jackare