  • 11. Data: 2010-09-29 08:41:09
    Temat: Re: Który Acer waszym surowym zdaniem?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-28 13:39, *maxknowledge* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > ten acer też jest na linuxie, w tym nie rzecz. system nie problem.
    > asusy nie sa zbyt awaryjne? poza tym asus na intelu a szyna tam 800mh
    > i nie wykorzysta on w pelni ddr3

    Acer jest po dokładnie odwrotnej stronie tabelki awaryjności niż Asus -
    tej gorszej stronie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-09-29 17:50:39
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 29 Wrz, 10:41, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Acer jest po dokładnie odwrotnej stronie tabelki awaryjności niż Asus -
    > tej gorszej stronie :)

    Przede wszystkim, w awaryjności, wyznacznikiem wydaje się być
    użytkownik. To nie mój pierwszy Acer i sądzę że firma to jedynie
    obudowa laptopa. Mylę się? Możliwe, nie wiem co to znaczy, że laptop
    jest od Acera, czy Asusa, pomijając aspekty wizualne.

  • 13. Data: 2010-09-29 18:04:18
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 29 Wrz, 00:04, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:

    > ACER =  serwis w Czechosłowacji, pardon, w Czechach.
    W morele.net za 15 zł serwis door to door... chociaż ta opłata
    logistyczna 8zł jest już naciągactwem...

    > 2300 = tani laptop z pamięciożernym systemem operacyjnym VISTA?
    To pomówienie :)

    > POJEMNOŚĆ = oznacza super ważne dane?

    Nie, użytkownik indywidualny. Kobieta.

    > Dyski twarde umierają w momencie najmniej oczekiwanym.
    > Duża pojemność oznacza utratę dużej ilości danych w ułamku sekundy.
    > Duże dyski wymagają DUŻYCH kopii zapasowych.
    > Chyba, że to na filmy klientów potrzebne TERAZ a potem już NIE.

    Zgadzam się. Jednak to nieistotne szczegóły. Bardziej kłóciłbym się
    czy rzeczywiście można wykorzystać parametry takiego komputera przez
    kobietę? Czy można powiedzieć, że chodzi tutaj bardziej o wysoki
    komfort pracy.

  • 14. Data: 2010-09-29 18:22:39
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > obudowa laptopa. Mylę się? Możliwe, nie wiem co to znaczy, że laptop
    > jest od Acera, czy Asusa, pomijając aspekty wizualne.

    Fuksiarzu - masz to szczęście, że nie wiesz co to znaczy, że laptop jest od
    Acera, czy Asusa. Ja wiem.
    Cztery Asusy w codziennym użytkowaniu od 3 lat i nic. W jednym padł już
    akumulator, ale po 3 latach miały prawo.
    Jeden Acer, też trzylatek - 4 naprawy w okresie gwarancyjnym, a sądząc po
    odgłosach, zanosi się na jeszcze jedną - niestety już po gwarancji. Za
    każdym razem pada coś innego.
    Drugi Acer (jeszcze na gwarancji), a już po wymianie wiatraka i zasilacza,
    który stopił się w pierwszym dniu użytkowania.
    Mnie już nie namówisz na Acera. Mam dwa i niech tak zostanie.

  • 15. Data: 2010-10-11 20:23:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 20:22:39 +0200, "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>
    wrote:

    >Drugi Acer (jeszcze na gwarancji), a już po wymianie wiatraka i zasilacza,
    >który stopił się w pierwszym dniu użytkowania.

    Ja mam "pod ręką" trzy Acery Extensa, jednego Aspire. Extensy maja
    ponad dwa lata, Aspire coś koło trzech, zero usterek. Aaa, w tym
    Aspire padł zasilacz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-10-12 08:25:21
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-11, o godz. 22:23:13
    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja mam "pod ręką" trzy Acery Extensa, jednego Aspire. Extensy maja
    > ponad dwa lata, Aspire coś koło trzech, zero usterek. Aaa, w tym
    > Aspire padł zasilacz.

    Mam pod ręką paroletnie Acer Extensa 5320, Aspire 3680 i Travelmate
    5220. 5320 używany ostro coraz bardziej rozklekotany. Ukruszony
    narożnik, problemy z napędem DVD z kontaktowaniem z zatoce, wypadły 2
    klaiwsze. 3680 po paru miesiącach zaczął się resetować z przegrzania.
    Mimo 3 wizyt w serwisie i wymiany na inny egzemplarz problem pojawiał
    się nadal. Skończyło się własnoręcznym rozebraniem, wyczyszczeniem,
    nałożeniem pasty pod radiator i jakoś działa. Najstarszy 5220 działa
    najlepiej. Przeżył dołożenie pamięci, wymianę dysku na większy i
    dołożenie WiFi na miniPCI oraz anteny pod matrycę bo oryginalnie nie
    miał. Mimo otarcia farby w wielu miejscach działa stabilnie mimo że ma
    już 6 lat.

    Zdrówko