  • 171. Data: 2013-07-14 13:16:15
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 10:37:20 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Problem w tym, że DK3 ZTCW leci właśnie do Jeleniej Góry, a nie do
    > Wrocławia.

    Do Jakuszyc, przez Bolkow i JG.

    > Więc jeśli już, to nieprawidłowe było oznakowanie "Wrocław" gdziekolwiek się
    > nie pojawiło na tej trasie.

    Akurat bardzo prawidlowe, bo pod ZG to ta droga jedzie sie tez do
    Wroclawia. A potem sie drogi rozchodza - i dlatego takie istotne aby
    zachowac konsekwencje i pisac zawsze obie, bo inaczej kierowca mysli
    "przegapilem zjazd na Wroclaw? ".

    J.

  • 172. Data: 2013-07-15 07:38:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-12 23:44, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Bo jezdzisz z nawigacja. Wylacz kiedys i pojedz daleko.
    > Albo na Slask:-)

    Co Ty masz do tego Śląska? - jeździ się tu bardzo dobrze :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 173. Data: 2013-07-15 17:04:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...
    > [...]
    >
    > Do Jakuszyc, przez Bolkow i JG.

    No właśnie.
    Czyli wszystkie z tych miast są prawidłowe na oznakowaniu.

    > Akurat bardzo prawidlowe, bo pod ZG to ta droga jedzie sie

    Zdecyduj się, ma być takie oznakowanie jak prowadzi droga, czy takie "jak
    się jedzie".
    Bo ktoś sobie może tamtędy do Warszawy jechać, ale wcale nie oznacza że ma
    tam być oznakowanie "Warszawa".
    Czy inny Władywostok.

  • 174. Data: 2013-07-15 17:04:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:51e38ab8$0$1221$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-07-12 23:44, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Co Ty masz do tego Śląska? - jeździ się tu bardzo dobrze :)

    Koszmarnie.
    Wolno, ślamazarnie i do tego faktycznie oznakowanie do d....

  • 175. Data: 2013-07-15 20:11:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
    Dnia 2013-07-12 23:44, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >Co Ty masz do tego Śląska? - jeździ się tu bardzo dobrze :)

    Z Tomtomem ? czy tylko po glownych drogach ? :-)

    Dobrze powiadasz ... no to celujemy na A4 przed Gliwicami (od Opola) i
    odpalamy Google Street View.
    Chcemy pojechac 88, potem przez Gliwice Andersa, i wyleciec na 44
    Mikołow, Tychy, Oswiecim.

    Zjazd na 88 ladnie oznakowany, jedziemy ta 88, jedziemy ... Ty pewnie
    nie bedziesz mial klopotu, ale nie wiem w ktora SSE skrecic.
    Wiec mijam Opla i widze Centrum w prawo - pochwala dla drogowcow.
    Skrecam, jade Okulickiego, swiatla, skrzyzowanie, w prawo nie wiadomo
    co, w lewo nie wiadomo co - widac trzeba prosto.
    Nastepne skrzyzowanie - znow sladu znaku, a przeciez to droga do
    Centrum.
    Widac znow prosto ... a nie, tu trzeba bylo w lewo bo to juz Andersa.

    To sobie jedziemy, jedziemy, bez sladu drogowskazu, ale z mapy wynika
    ze kawal prosto, to jedziemy.
    W koncu trafiamy na jeden, Olesno w lewo, A4 w prawo, widac my prosto.

    Jedziemy, pochwala nr 2 - jest drogowskaz, 44 Tychy w lewo.
    A4 Katowice tez w lewo, A4 Wroclaw prosto - dziwne, ale co tam, Tychy
    podali.
    Jedziemy Nowym Swiatem, skrzyzowanie, swiatla, STOP - widac wazna
    droga.
    Ale znaku zadnego. No nic, widac my prosto.
    Tym razem poprawnie, ale to dk78, zasluguje chyba na jakies
    oznakowanie ?
    Jakbym ja chcial do Rybnika...

    Jedziemy dalej ... Tychy w prawo. Ale w ktora w prawo ? W Sobotki ?
    I te niebezpieczne ciezarowki przez osiedle maja jechac ?

    Dalej juz prosta droga, wiec sobie utrudnimy i pojedziemy prosto a nie
    w prawo. ul Wroclawska, tylko w odroznieniu od innych miast wcale do
    Wroclawia nie prowadzi.
    Tu musze pochwalic po raz trzeci, bo po dwoch skretach w lewo
    drogowskaz na Tychy jest. Dawniej zdarzylo mi sie jezdzic po tych
    Gliwicach wzdluz i wszerz i szukac kierunku na te 44, bez skutku.

    Trzy pochwaly ... ale tez trzy nagany, a na kazdej mozna zabladzic :-)

    Na szczescie odkad jest A4, to przemykam bez wiekszych problemow :-)

    J.

  • 176. Data: 2013-07-15 22:29:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jul 2013 17:04:27 +0200, Cavallino napisał(a):
    > No właśnie.
    > Czyli wszystkie z tych miast są prawidłowe na oznakowaniu.

    Skoro na tej drodze moze byc JG, to czemu na innej musi byc Lubawka ?
    :-)

> [...]
    > Bo ktoś sobie może tamtędy do Warszawy jechać, ale wcale nie oznacza że ma
    > tam być oznakowanie "Warszawa". Czy inny Władywostok.

    Do Warszawy ta droga nie po drodze. Ale do Katowic pewnie duzo jezdzi.

    Ale ja nie o tym. Jest droga ktora sie jedzie do JG, Legnicy,
    Wroclawia, Katowic itp. Ale potem sie rozdziela - JG na prawo, Wroclaw
    na lewo. Wszyscy majacy troche pojecia o geografii kraju o tym wiedza.
    Wiec jak widze samotna tablice JG 150 km, to co sobie mysle ?
    Przegapilem rozjazd.

    A nie prawda, nie przegapilem.

    J.

  • 177. Data: 2013-07-16 08:30:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-15 20:11, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > odpalamy Google Street View.
    > Chcemy pojechac 88, potem przez Gliwice Andersa, i wyleciec na 44

    Pomysł przedni :)
    Mniej więcej taki, jakbym jadąc do Legnicy skręcił w Bielanach na
    centrum Wrocławia - są tam jakieś znaki? Bardzo wątpię :)

    Przed otwarciem A4 można by się jakiegoś oznakowania spodziewać, ale nie
    teraz.

  • 178. Data: 2013-07-16 12:20:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Mniej więcej taki, jakbym jadąc do Legnicy skręcił w Bielanach na
    >centrum Wrocławia - są tam jakieś znaki? Bardzo wątpię :)

    Sa. Oczywiscie w tej chwili caly ruch jest wyrzucony z miasta, ale jak
    juz skrecisz,
    to pierwsza tablica podaje odleglosc do Wroclawia, Poznania,
    Bydgoszczy, Wroclawia, Warszawy i Budziska
    Nie, nie pomylka, dwa razy Wroclaw wymieniony, 5 km bo przeciez tam
    dwie drogi biegna, DK5 i DK8.
    asfalt ten sam, ale drogi dwie, najblizsze duze miasto na drodze widac
    trzeba wymienic :-)

    A pozniej na stosownych skrzyzowaniach drogowskazy stoja, o ile
    oczywiscie wiesz ze do Legnicy to na Zielona Gore, a do Opola to przez
    Brzeg.
    (lub zapisales sobie ze droga 94).

    Za to jak kierowca pojedzie AOW z polnocy, to sie dowie ze Legnica,
    Opole i Zielona Gora w prawo.
    Zauwazy te "94" czy nie zauwazy ...

    P.S. co za idiotyzm ? Na Ostatnim groszu kaza skrecac w prawo na
    Jelenia, Kudowe, Krakow ?
    https://maps.google.pl/?ll=51.125506,16.978512&spn=0
    .019824,0.052314&t=m&z=15&layer=c&cbll=51.125385,16.
    978403&panoid=dSlohcoI9E2XrlEkaqjurQ&cbp=12,46.87,,0
    ,-2.56

    No, moze nie az taki wielki idiotyzm, ale tam jest pare alternatyw.

    >Przed otwarciem A4 można by się jakiegoś oznakowania spodziewać, ale
    >nie teraz.

    Ale moje wspomnienia ze Slaska obejmuja i czasy sprzed A4. Widze tylko
    ze niewiele sie zmienilo, poza tym ze teraz juz jade autostrada jak
    daleko sie da :-)

    Moze mialem interes w Gliwicach, moze jade z Olesna, dosc ze zjazd na
    Centrum prowadzi w slepa ulice, a skret na Rybnik jest kompletnie
    nieoznakowany :-)

    J.

  • 179. Data: 2013-07-16 14:46:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-16 12:20, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Moze mialem interes w Gliwicach, moze jade z Olesna, dosc ze zjazd na
    > Centrum prowadzi w slepa ulice, a skret na Rybnik jest kompletnie
    > nieoznakowany :-)

    Droga na Tychy jest dosyć dobrze oznakowana, z Rybnikiem zgoda - jak się
    nie wie, że to kierunek Chałupki, to się nie trafi :).
    No ale to przypadłość większości (jak nie wszystkich) dróg prowadzących
    do granicy (co już tutaj wałkowaliście).

  • 180. Data: 2013-07-16 16:10:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Droga na Tychy jest dosyć dobrze oznakowana, z Rybnikiem zgoda - jak
    >się nie wie, że to kierunek Chałupki, to się nie trafi :).

    Ale tam nic nie ma, zadnego znaku.
    Jak na skrzyzowanie drogi wojewodzkiej z krajowa, to przyznasz ze cos
    nie tak :-)

    J.