  • 201. Data: 2013-07-22 11:24:23
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Jul 2013 09:49:56 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Gdzie w tym UMP są przechowywane takie informacje ?

    osm i ump to projekty tak naprawdę bazodanowe. A osmand czy inne formaty
    to sposoby ich wyświetlenia. Dane są w bazie.

    > MZ głupoty pokazuje. Skończyła mi się para w tablecie to sobie
    > załączyłem Automapę i od razu spokój duszy.

    > Przecież ja ich potrzebuję a nie je oferuję.

    a wolne projekty mapowe czy inne jak WIkipedia powstały bo są ludzie,
    którym sie chce coś dać od siebie a nie tylko brać.

    >Po drodze na urlop dzięki
    > OsmAnd:
    > - wjechałbym w jednokierunkową
    > - wjechałem na autostradę by na niej za jakieś 10 czy 20 km zawrócić i
    > nią wyjechać (opłata 0zł)
    > - przejechałem się 2x 30km po autostradzie (też zero bo bezpłatna, ale
    > dystans +60km)
    > - przejechałem się masą ścieżek leśnych (fajnie, ale ja wcale nie
    > jechałem terenówką tylko osobowym o obniżonym zawieszeniu)

    a ty patrzysz w ogóle na to jaką drogę wyznaczyła Ci nawigacja czy
    jedziesz na pałę za strzałką? Bo takich akcji jest pełno w każdej mapie
    do nawigacji.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2013-07-22 23:14:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > osm i ump to projekty tak naprawdę bazodanowe. A osmand czy inne formaty
    > to sposoby ich wyświetlenia. Dane są w bazie.

    Weź mi pokaż gdzie w formacie UMP jest na to miejsce a nie pierdoły
    pociskasz.

    > a wolne projekty mapowe czy inne jak WIkipedia powstały bo są ludzie,
    > którym sie chce coś dać od siebie a nie tylko brać.

    To jedź na urlop i "dawaj z siebie".

    > a ty patrzysz w ogóle na to jaką drogę wyznaczyła Ci nawigacja czy
    > jedziesz na pałę za strzałką? Bo takich akcji jest pełno w każdej mapie
    > do nawigacji.

    No tak, ale pisałem już, że jakbym miał na drogowskazy patrzeć to bym
    nawigacji nie załączał tylko np zwykłą mapę otwarł.

  • 203. Data: 2013-07-23 10:03:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Jul 2013 23:14:25 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Weź mi pokaż gdzie w formacie UMP jest na to miejsce a nie pierdoły
    > pociskasz.

    w osm jest a o tym pisałem.

    > To jedź na urlop i "dawaj z siebie".

    ja daję. A ty pasożycie?

    > No tak, ale pisałem już, że jakbym miał na drogowskazy patrzeć to bym
    > nawigacji nie załączał tylko np zwykłą mapę otwarł.

    czyli ty ztych coto wjadą do jeziora bo tak nawigacja pokazała. To może
    lepiej jeździj taksówką?

  • 204. Data: 2013-07-23 13:38:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > w osm jest a o tym pisałem.

    To coś pomyliłeś, było o UMP a nie OSM

    > ja daję. A ty pasożycie?

    A ja spokojnie jadę na urlop czytając jakiegoś niusowego głupka. :-)

    > czyli ty ztych coto wjadą do jeziora bo tak nawigacja pokazała. To może
    > lepiej jeździj taksówką?

    Skąd tak błyskotliwe myśli ?

  • 205. Data: 2013-07-23 13:47:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Jul 2013 13:38:48 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > To coś pomyliłeś, było o UMP a nie OSM

    "A wracając do nawigacji ... nie wydaje się Wam, że taki OsmAnd"
    O'RLY

    > A ja spokojnie jadę na urlop czytając jakiegoś niusowego głupka. :-)

    miło mi, że jesteś tak samokrytyczny.

    > Skąd tak błyskotliwe myśli ?

    wiem, ze dla Ciebie zrozumienie słowa pisanego jest zbyt trudne. nawet
    tego co sam napisałeś.

  • 206. Data: 2013-07-23 19:14:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > "A wracając do nawigacji ... nie wydaje się Wam, że taki OsmAnd"
    > O'RLY

    No i co ma OsmAnd do OSM jak korzystałem z UMP ?! Se coś ubzdurałeś i tyle.

    > miło mi, że jesteś tak samokrytyczny.

    > wiem, ze dla Ciebie zrozumienie słowa pisanego jest zbyt trudne. nawet
    > tego co sam napisałeś.

    Pierdu pierdu. Idź już se.

  • 207. Data: 2013-07-23 21:07:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Jul 2013 19:14:57 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > No i co ma OsmAnd do OSM jak korzystałem z UMP ?! Se coś ubzdurałeś i
    > tyle.

    nawet nie umiesz przeczytać cytatu, który Ci podałem jak krowie

    > Pierdu pierdu. Idź już se.

    poskarż się jeszcze pani

  • 208. Data: 2013-07-23 22:24:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nawet nie umiesz przeczytać cytatu, który Ci podałem jak krowie

    Jakbym tak czytać nie umiał jak Ty to bym nie widział że mowa była o UMP

    > poskarż się jeszcze pani

    Twojej opiekunce z przedszkola ?