  • 21. Data: 2012-04-28 19:08:13
    Temat: Re: Kto uratuje Nokie?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 16:20:41 +0200, Krystek napisał(a):

    > Nie, bo jak wejdzie Windows 8 Mobile to może się okazać, że nagle WP
    > 7(.5) traci wsparcie. Poza tym system jest na tyle użyteczny, jak wiele
    > jest na niego programów. Nikt chyba nie chce powtórki z MeeGo.

    Ale masz świadomość w ogóle o czym piszesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 22. Data: 2012-04-29 02:20:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-28 19:08, Waldek Godel pisze:

    > Ale masz świadomość w ogóle o czym piszesz?

    OK. Doczytałem -
    <http://www.gottabemobile.com/2012/01/30/microsoft-w
    indows-phone-8-backwards-compatible-with-windows-pho
    ne-7-apps/>

    W każdym razie poczekam aż te wszystkie smartfony wyrosną z "okresu
    dziecięcego" i będą lepiej dopracowane, niż obecnie. Chociażby patrząc
    na wspomniany przykład aplikacji Twittera pod Androida, o której sam
    pisałeś. W przypadku Nokii to kwestia tego ile trzeba będzie czekać na
    porządne rozwiązania, a nie być skazanym na jakieś eksperymenty. Na
    szczęście przymusu kupowania Nokii (jeszcze) nie ma.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 23. Data: 2012-04-29 12:05:49
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 02:20:40 +0200, Krystek napisał(a):

    > W każdym razie poczekam aż te wszystkie smartfony wyrosną z "okresu
    > dziecięcego" i będą lepiej dopracowane, niż obecnie. Chociażby patrząc

    To nie smartfony muszą wyrosnąć z okresu dziecięcego, tylko firmy muszą
    wyrosnąć z okresu dżobsowego.
    Microsoft właśnie zauważył, że stricte wymaganie middleware pomiędzy
    oprogramowaniem a systemem jest głupie bo marnuje zasoby systemu i cenną
    energię i pozwoli łaskawie na natywnie kompilowane oprogramowanie jak za
    czasów Windows Mobile. Tak samo ma zrobić Gooogle
    Być może też inne odgórnie narzucone głupoty zostaną zluzowane i będzie
    mądrzej trochę. Np. może Apple pozwoli aplikacjom na dostęp do jakiegoś
    wspólnego storage i wprowadzi pojęcie pliku do iOS

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 24. Data: 2012-04-29 19:26:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

> [...]
    > oprogramowaniem a systemem jest głupie bo marnuje zasoby systemu i cenną
    > energię i pozwoli łaskawie na natywnie kompilowane oprogramowanie jak za

    Ale o co chodzi ? Te programy w kodach pośrednich zasadniczo są wydajne. W
    natywnym kompilowaniu chodzi o to, by nie dało się uzyskać kodu źródłowego
    na podstawie kodu pośredniego.

  • 25. Data: 2012-04-29 20:13:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 19:26:00 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Ale o co chodzi ? Te programy w kodach pośrednich zasadniczo są wydajne. W
    > natywnym kompilowaniu chodzi o to, by nie dało się uzyskać kodu źródłowego
    > na podstawie kodu pośredniego.

    a coś w normalnym języku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 26. Data: 2012-04-29 21:08:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > a coś w normalnym języku?

    W jakim normalnym ?

  • 27. Data: 2012-04-29 21:26:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 21:08:08 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > W jakim normalnym ?

    tzn innym od tego niezrozumiałego bełkotu powyżej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 28. Data: 2012-04-30 08:17:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > tzn innym od tego niezrozumiałego bełkotu powyżej.

    Możesz tępak i dlatego nie rozumiesz ?

  • 29. Data: 2012-04-30 11:33:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 08:17:11 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Możesz tępak i dlatego nie rozumiesz ?

    Wtedy bym zrozumiał - swój swojego zawsze zrozumie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 30. Data: 2012-04-30 12:03:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > W natywnym kompilowaniu chodzi o to, by nie dało się uzyskać kodu
    > źródłowego na podstawie kodu pośredniego.

    Wprowadzenie kodu posredniego ma zupelnie inna funkcje. Uzyskiwanie kodu
    zrodlowego na pewno nie bedzie znaczaco lepsze w przypadku posredniego. To
    po prostu bzdura jest. Juz pomijam uzytecznosc takiego dzialania.