  • 1. Data: 2012-04-25 09:20:02
    Temat: Kto uratuje Nokie?
    Od: AL <a...@s...tam>

    M$? Nie sadze :/

    Agencja ratingowa Fitch obcięła zdolność kredytową Nokii do poziomu
    śmieciowego, powołując się na pogorszenie sytuacji w biznesie komórkowym
    fińskiej firmy w pierwszym kwartale.
    http://www.pb.pl/2597890,46108,fitch-ja-dobil-a-kto-
    uratuje-br

    Za to Apple sie odbilo:
    http://www.pb.pl/2598183,33476

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2012-04-25 09:31:20
    Temat: Re: Kto uratuje Nokie?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-25 09:20, AL wrote:
> [...]
    >
    > Agencja ratingowa Fitch obcięła zdolność kredytową Nokii do poziomu
    > śmieciowego, powołując się na pogorszenie sytuacji w biznesie komórkowym

    Ano nie jest dobrze, lagodnie rzecz ujmujac:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/dramat-nokii-z-jedn
    a-mala-gwiazdka.html

  • 3. Data: 2012-04-25 09:38:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AL nabazgrał(a):

> [...]
    > Agencja ratingowa Fitch obcięła zdolność kredytową Nokii do poziomu
    > śmieciowego, powołując się na pogorszenie sytuacji w biznesie komórkowym

    Daje im max 2 lata bo na tyle MS jest w stanie sobie pompować jeszcze kasę w
    Nokię potem jeśli nie zrobią jakiejś zmiany na lepsze do papa :(

  • 4. Data: 2012-04-25 15:35:05
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Śr 25 04 2012 9:38, Chris pisze:

    uratuje-br

    > Daje im max 2 lata bo na tyle MS jest w stanie sobie pompować jeszcze
    > kasę w Nokię potem jeśli nie zrobią jakiejś zmiany na lepsze do papa :(

    A co niby mieliby zrobić? Symbian/Nokia traktowane po macoszemu,
    Maemo/MeeGo olane :-( Wygląda na to że Nokia jako producent smartów
    przestaje się liczyć, na własne życzenie zresztą.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2012-04-25 20:23:28
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-25 09:20, AL pisze:
    > M$? Nie sadze :/

    Na MTS (Microsoft Technology Summit) w zeszłym roku był gość z Nokii i
    przemawiał jak na własnym pogrzebie.
    Bardzo dobrze, moim zdaniem, jak się olewało wszelkie nowoczesne pomysły
    i technologie przez lata i bylegówno sprzedawało za znaczną kasę -
    inaczej być nie mogło.
    P.

  • 6. Data: 2012-04-26 01:00:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-25 15:35, ALEX MR pisze:

    > A co niby mieliby zrobić? Symbian/Nokia traktowane po macoszemu,
    > Maemo/MeeGo olane :-( Wygląda na to że Nokia jako producent smartów
    > przestaje się liczyć, na własne życzenie zresztą.

    Na razie to HTC i SAMSUNG opanowali segment smartfonów z Windowsem, a
    Nokia ciągle coś udoskonala, zamiast wypuścić spójny i dopracowany
    produkt. Ale poczekajmy jeszcze na Windows 8 na ARM-a. Jak się Nokia nie
    ogarnie to po prostu skończy jak RIM z BlackBerrym.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-04-26 01:28:55
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 01:00:18 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > produkt. Ale poczekajmy jeszcze na Windows 8 na ARM-a. Jak się Nokia nie
    > ogarnie to po prostu skończy jak RIM z BlackBerrym.

    Opanowali to takie duże słowo. Jest wiele miejsc, gdzie WP jest kojarzone z
    Nokiami - to skutek ich kampanii promocyjnej. HTC coś tam sprzedaje,
    Samsung w ogóle chyba olał WP - ofertę ma nędzną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 8. Data: 2012-04-26 01:35:52
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-26 01:28, Waldek Godel pisze:

    > Opanowali to takie duże słowo. Jest wiele miejsc, gdzie WP jest kojarzone z
    > Nokiami - to skutek ich kampanii promocyjnej. HTC coś tam sprzedaje,
    > Samsung w ogóle chyba olał WP - ofertę ma nędzną.

    Teraz tak, ale jeszcze nie tak dawno temu... Znając życie to moda na
    telefony z WP by Nokia przyjdzie z USA, o ile tam te telefony odniosą
    sukces. Wtedy to wszelkiej maści trendesetterzy pokroju Kuby W. (on co
    prawda reklamował HUAWEI, ale kto ich tam w tym Playu wie...) będą
    zachwalali alternatywność takich smartfonów w stosunku do iP. Że system
    w telefonie kompatybilny z tym, co masz na komputerze, przeczytasz DOC-a
    otworzysz XLS-a, posłuchasz MP3-ki. ba bla bla...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2012-04-26 13:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...tam napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    >
    > Agencja ratingowa Fitch obcięła zdolność kredytową Nokii do poziomu
    > śmieciowego, powołując się na pogorszenie sytuacji w biznesie komórkowym

    niestety ale sami są sobie winni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 10. Data: 2012-04-26 13:30:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > M$? Nie sadze :/

    Nie zdziwie sie, jesli MS za ta sytuacja stoi. Przydala by sie im Nokia.