  • 11. Data: 2012-04-26 14:30:30
    Temat: Re: Kto uratuje Nokie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jn898b$ma4$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    uratuje-br

    > Ano nie jest dobrze, lagodnie rzecz ujmujac:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/04/dramat-nokii-z-jedn
    a-mala-gwiazdka.html

    Cóż - jak ktoś tu już kiedyś zauważył, klienci głosują portfelami...

  • 12. Data: 2012-04-26 15:38:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ALEX MR

    > A co niby mieliby zrobić? Symbian/Nokia traktowane po macoszemu,
    > Maemo/MeeGo olane :-( Wygląda na to że Nokia jako producent smartów
    > przestaje się liczyć, na własne życzenie zresztą.

    Jak się naraz rozwija 3 systemy operacyjne, z których żaden nie jest
    specjalnie dopracowany, to nic dziwnego...

  • 13. Data: 2012-04-26 15:42:42
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 26 04 2012 15:38, to pisze:

    > Jak się naraz rozwija 3 systemy operacyjne, z których żaden nie jest
    > specjalnie dopracowany, to nic dziwnego...

    A na koniec wybierają najgorszy :-/

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 14. Data: 2012-04-26 16:15:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-26 13:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zdziwie sie, jesli MS za ta sytuacja stoi. Przydala by sie im Nokia.

    Nooo, SONY kupiło dział komórkowy Ericssona to i Microsoft by sobie
    pewnie Nokię zakupił. Prosta metoda: doprowadzić firmę do niskiej
    wartości i kupić ją potem za przysłowiego dolca.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2012-04-26 22:03:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Nooo, SONY kupiło dział komórkowy Ericssona to i Microsoft by sobie pewnie
    > Nokię zakupił. Prosta metoda: doprowadzić firmę do niskiej wartości i
    > kupić ją potem za przysłowiego dolca.

    Bardzo stara metoda.

  • 16. Data: 2012-04-27 12:02:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-25 09:20, AL wrote:
> [...]
    >
    > Agencja ratingowa Fitch obcięła zdolność kredytową Nokii do poziomu
    > śmieciowego, powołując się na pogorszenie sytuacji w biznesie komórkowym

    Byc moze Elop ma jakas wizje i w ktoryms momencie patent z WP zatrybi,
    choc obecnie niewiele na to wskazuje. Tym bardziej jesli podobna opinie
    wyraza ktos blisko zwiazany z Nokia:
    http://www.engadget.com/2012/04/26/former-nokia-exec
    /
    Nastepne dziwne posuniecie to wyprodukowanie komorki z najlepszym na
    swiecie aparatem i napedzenie jej.....Symbianem. System, ktory zostal
    oficjalnie skazany na zaglade; tak, to jest ogromna zacheta do zakupu
    tego telefonu. Wczesniej podobny numer byl z N9 i MeeGo.
    Jesli to jakas dalekosiezna wizja to dosc ciezko ja dostrzec.

  • 17. Data: 2012-04-27 14:20:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-27 12:02, atm pisze:

    > Byc moze Elop ma jakas wizje i w ktoryms momencie patent z WP zatrybi,
    > choc obecnie niewiele na to wskazuje. Tym bardziej jesli podobna opinie
> [...]

    IMHO to stoją w rozkroku. Tylko jak się już wdepnęło w WP to trzeba
    zacząć działać, a mnie się zdaje, że czekają na rozwój wypadków (co nas
    nie zabije, to wzmocni?) i na Windows 8 Mobile i stąd takie dziwne
    posunięcia. Tylko, że nawet osoby, które były zainteresowane zakupem
    Nokii pewnie teraz dwa razy się zastanowią, czy się warto pakować w
    sprzęt tej firmy. Wielka niewiadoma.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2012-04-27 15:51:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tylko, że nawet osoby, które były zainteresowane zakupem Nokii pewnie
    > teraz dwa razy się zastanowią, czy się warto pakować w sprzęt tej firmy.

    Bo kurs akcji niski?

  • 19. Data: 2012-04-27 16:27:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Ghost <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Bo kurs akcji niski?

    Widocznie chodzi o to, że teraz trza ich akcje kupować a nie telefony.

  • 20. Data: 2012-04-28 16:20:41
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-27 15:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Bo kurs akcji niski?

    Nie, bo jak wejdzie Windows 8 Mobile to może się okazać, że nagle WP
    7(.5) traci wsparcie. Poza tym system jest na tyle użyteczny, jak wiele
    jest na niego programów. Nikt chyba nie chce powtórki z MeeGo.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/