  • 1. Data: 2012-04-24 22:44:42
    Temat: kontakty adresy notatki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HEEEEELP

    potrzebuję dobrą nawet płatną aplikację na E7.

    co ma robić...

    notatki skojarzone z rozmowami telefonicznymi, tylko takie że można je
    zobaczyć także poza rozmową, w notatce powinien być zaszyty numer
    dzwoniącego (wybieralny). Notatki synchronizujące sie do outlooka.
    przeglądanie notatek dla połączenia itd...

    albo dobry telefon z Windows Mobile współczesny dobry trwały z dużą
    pamięcią.

  • 2. Data: 2012-04-24 23:03:59
    Temat: Re: kontakty adresy notatki
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 22:44:42 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > albo dobry telefon z Windows Mobile współczesny dobry trwały z dużą
    > pamięcią.

    HTC HD2?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2012-04-25 05:22:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > HTC HD2?

    mam awersję do HTC :/

    ma klawiaturę?

  • 4. Data: 2012-04-25 11:15:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 05:22:55 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > mam awersję do HTC :/
    >
    > ma klawiaturę?

    To się zdecyduj, bo jeżeli chodzi o Windows Mobile, to HTC jest (było..)
    mistrzem świata.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 5. Data: 2012-04-26 22:51:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > To się zdecyduj, bo jeżeli chodzi o Windows Mobile, to HTC jest
    > (było..) mistrzem świata.

    ja pamietam z jednego HTC baterie która sie kończyła koło 1600 i finito :).

  • 6. Data: 2012-04-26 23:08:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 22:51:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ja pamietam z jednego HTC baterie która sie kończyła koło 1600 i finito :).

    A teraz wszyscy to starannie skopiowali.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 7. Data: 2012-04-27 05:28:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > A teraz wszyscy to starannie skopiowali.

    hm

    jednak ta neszczęśna nokia E7 chodzi do późnego wieczora i to jest
    argument