  • 11. Data: 2010-01-08 13:26:53
    Temat: Re: Ksiazka o fotografi
    Od: "Marian Janaś" <m...@p...onet.pl>

    Czarek napisał
    > Jak chcesz książkę treściwą, to polecam rodzimą:
    > http://fotosklepik.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=206
    > Dużo literek, do tego ponad sto przeanalizowanych zdjęć.

    Dziękuję za link i szybką realizacje zamówienia. Książka będzie dodatkiem do
    prezentu urodzinowego dla osoby zaczynającej przygodę z fotografią cyfrową.

    Pozdrawiam Marian Janaś

  • 12. Data: 2010-01-08 21:50:46
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Dziękuję za link i szybką realizacje zamówienia. Książka będzie dodatkiem do
    > prezentu urodzinowego dla osoby zaczynającej przygodę z fotografią cyfrową.
    >
    > Pozdrawiam Marian Janaś

    O, jednak sa ludzie, ktorzy cokolwiek mysla. Ja, nastawiony rowniez
    patriotycznie, ale nade wszystko osoba lubiaca po prostu uczciwosc i dobra,
    rzetelna robote, zycze milej lektury i (tzw.) pomyslnych zdjec:-).

  • 13. Data: 2010-01-08 22:19:38
    Od: "Marian Janaś" <m...@p...onet.pl>

    romek76 napisał
    > O, jednak sa ludzie, ktorzy cokolwiek mysla. Ja, nastawiony rowniez
    > patriotycznie, ale nade wszystko osoba lubiaca po prostu uczciwosc i dobra,
    > rzetelna robote, zycze milej lektury i (tzw.) pomyslnych zdjec:-).

    Jak obdarowana osoba mi tą ksiązke pożyczy to z chęcią poczytam. Do urodzin i
    wręcznia prezentu zostało kilka dni.

    Pozdrawiam Marian Janaś

  • 14. Data: 2010-01-09 16:40:49
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Jak obdarowana osoba mi tą ksiązke pożyczy to z chęcią poczytam. Do urodzin i
    > wręcznia prezentu zostało kilka dni.

    :-) Podziel sie moze uwagami, jesli rzucisz na nia okiem:-)