  • 1. Data: 2009-12-17 18:17:49
    Temat: Jaki kompakt dla niewymagajacej osoby
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam,

    Siostrze popsuł się aparat a miała samsunga NV20, i chciałem jej zrobic
    taki gwiazdkowy prezent, tylko jakoś w aparatach nie siedzę i nie wiem
    co kupić, co koledzy poleciliby aby w miarę godnie zastąpił tego
    zamsunga:) powiedzmy w podobnej cennie. 500-700zł.

    Pozdrawiam

    For@ll

  • 2. Data: 2009-12-17 18:43:49
    Temat: Re: Jaki kompakt dla niewymagajacej osoby
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 17 Gru, 19:17, ForALL <N...@s...info>
    wrote:
> [...]
    > co kupić, co koledzy poleciliby aby w miarę godnie zastąpił tego
    > zamsunga:) powiedzmy w podobnej cennie. 500-700zł.

    Bierz pierwszy lepszy.
    Chyba, że masz jakieś wymagania...

  • 3. Data: 2009-12-17 19:22:56
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 17 Gru, 19:43, slaweks <s...@s...cz> wrote:

    > Bierz pierwszy lepszy.
    _____________
    Ja bym jej kupil ten, jak nie beda duzo wiecej podbijac cene:

    http://cgi.ebay.de/Canon-IXUS-100-IS-100is-Garantie-
    nagelneu_W0QQitemZ180446556859QQcmdZViewItemQQptZDE_
    Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Digitalkameras_PM
    ?hash=item2a0373f2bb

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-18 09:13:31
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2009-12-17 19:17, ForALL pisze:
> [...]
    > co kupić, co koledzy poleciliby aby w miarę godnie zastąpił tego
    > zamsunga:) powiedzmy w podobnej cennie. 500-700zł.

    Canon PowerShot A1100 IS
    Sony Cyber-shot DSC-W220
    Canon IXUS 95 albo 100

    http://optyczne.pl/3.1-Test-Kompakt_pod_choink%C4%99
    _2009_Wst%C4%99p.html

  • 5. Data: 2009-12-18 16:07:29
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Canon PowerShot A1100 IS
    > Sony Cyber-shot DSC-W220
    > Canon IXUS 95 albo 100
    >
    > http://optyczne.pl/3.1-Test-Kompakt_pod_choink%C4%99
    _2009_Wst%C4%99p.html

    Ten test to dość wybiórczy powiedziałbym. Brakuje takich firm jak np.
    Panasonic, Fuji, Samsung, Kodak. Wygląda jakby wzięli pod uwagę tylko
    producentów robiących lustrzanki.

    pzdr
    Krzychu

  • 6. Data: 2009-12-18 19:14:21
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    > Ten test to dość wybiórczy powiedziałbym. Brakuje takich firm jak np.
    > Panasonic, Fuji, Samsung, Kodak. Wygląda jakby wzięli pod uwagę tylko
    > producentów robiących lustrzanki.

    Optyczni są bardzo selektywni w prezentowaniu sensownego sprzętu.
    Zerkinj na Kodaka albo Pentaksa