    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Książka: "Koń by się uśmiał, czyli mój Peerel"
    Date: Mon, 20 Feb 2012 05:16:12 +0100

    Witam,
    Zajrzalem tam raz jeszcze na te strone.
    No i rzecz jasna spojrzalem na komentarze. Pojawily sie nowe.
    Redakcyjny cenzor o wiele mowiacej ksywce Z-M-P skomentowal wydarzenie
    nastepujaco:

    "Czytelnikami Netkultura stoi. Smiem twierdzić, ze to wlasnie Panstwa
    krytycyzm, którego nie chcial dostrzec Pan Ems <to ja> , w glownej mierze
    motywuje nas do działania. Niemniej, chcialbym zaproponowac, abysmy
    juz do rewelacji pana Emsa nie powracali. Jest to prosba skierowana
    tak do Pani, jak i do wszystkich naszych Czytelników.

    Dajmy juz temu pokój. Pan Ems doskonale sobie radzi rozlewając swe
    zale gdzie indziej, a dzieło p. Barchacza zasługuje w koncu na więcej,
    nizli oczywistej przecież treści dysputy o netykiecie:)"

    Jest to chyba swiadomy lub nie pastisz PRLowej nowomowy. Jakbym
    sluchał Piszczyka albo Bareję. Albo Rejs.
    Apel zresztą dość idotyczny, bo przecież posty niezgodne z ich linią
    programową dzięki panu Z-M-P i tak nie ogladaja tam światła dziennego.
    To gorzej, niz cenzura.
    Czyli chodzi o to, zeby tej krytyki nie bylo.
    Tylko aplauz i zaakceptowanie.

    TA