  • 61. Data: 2009-03-06 23:09:07
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Akurat to ostatnie uważam za BARDZO ważne (jeśli już o filmach
    > mowa). Oczywiście mazy ruchomych przedmiotów przy 24x2 fps mogą
    > uchodzić za "efekt artystyczny" (podobnie jak GO osiągalna
    > przy F:1,4 w FF), ale mi osobiście czasami przeszkadzają.
    > Pytanie kiedy monitory LCD z 240 fps dostępnymi z interface
    > będą dostępne (i o ile będą bez wbudowanego MS$ "zabezpieczeniem
    > przed oglądaniem nieautoryzowanego obrazu", skutecznie
    > wykluczającym amatorską produkcję).
    > Bo to że są w laboratoriach było w którymś z czasopism kategorii
    > Next/PCWK/ENTER.

    khm...

    możesz jeszcze raz napisać o co ci chodzi bo nie rozumiem, coś ci
    bełkotliwie z pośpiechu wyszło.

  • 62. Data: 2009-03-06 23:40:18
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Olympus się poddaje.
    >
    > http://www.optyczne.pl/1667-nowo%C5%9B%C4%87-Olympus
    _sk%C5%82ada_bro%C5%84_-_koniec_wojny_na_megapiksele
    .html

    Nie poddaje, tylko wycofuje na z góry upatrzone pozycje, a wycieńczone
    oddziały wroga nie mogą za nimi nadążyć.

  • 63. Data: 2009-03-07 07:14:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    V-Tec pisze:

    > już marketingowcy coś wymyślą, nie bój się :) A w dB da się to mierzyć?

    Piksele to piksele - Kowalski wie.
    dB jakieś głupie, Kowalski poczuje, że ktoś go tu cygani :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 64. Data: 2009-03-07 07:23:28
    Od: MichalAd <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Firma może zbankrutować. Najlepiej pokochać siebie. Wtedy powstają fajne
    > stopki :)

    Twoje wielkie zauroczenie wlasna osoba, obserwuje juz od dawna ....

    MichalAd

  • 65. Data: 2009-03-07 07:50:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-06 10:45:32 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > ty sie nei śmiej, ilość Mpx i krotność zoooooma to najważniejsze
    > parametry marketingowe aparatów, bo je odrazu widać.
    >
    > jedyna szansa ze zrobią kompletnie nie szumiącą matrycę która potrafi
    > robić na ISO 128000 albo lepiej 512000

    Braknie miejsca na wyświetlaczu. Chyba, że stworzą następne mega.
    MegaISO. Znowu będzie czym szpanować.
    ;P
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2009-03-07 08:05:32
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Piksele to piksele - Kowalski wie.
    > dB jakieś głupie, Kowalski poczuje, że ktoś go tu cygani :)

    W milisekundy uwierzyl, w kontrast dynamiczny tez. :)

    k,

  • 67. Data: 2009-03-07 08:13:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    MichalAd pisze:

    > Twoje wielkie zauroczenie wlasna osoba, obserwuje juz od dawna ....

    Tyle lat i wciąż ze sobą jest mi dobrze - to musi być prawdziwa miłość :)

    A tak serio powinieneś czasem poczytać coś nietechnicznego. Np:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 68. Data: 2009-03-07 08:15:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    KILu pisze:

    > W milisekundy uwierzyl, w kontrast dynamiczny tez. :)

    Tyle trudnych wyrazów, przeciążenie jest już blisko :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /piękne chwile w życiu? - tak się zmęczyć, żeby nie mieć ochoty na seks/

  • 69. Data: 2009-03-07 08:56:26
    Od: j...@a...at

    On 6 Mrz., 14:52, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Pojemnośc to termin stosowany powszechnie do opisu dynamiki.

    jesli dodasz pojemnosc tonalna
    w dynamice trzeba rozrozniac wejscia i wyjscia
    czli rozpietosc tonalna i pojemnosc tonalna.

    howk !

    XXX

  • 70. Data: 2009-03-07 09:36:36
    Od: MichalAd <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Tyle lat i wciąż ze sobą jest mi dobrze - to musi być prawdziwa miłość :)
    >
    > A tak serio powinieneś czasem poczytać coś nietechnicznego. Np:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

    A co ma ironia wspolnego ze znudzeniem Twoim zadeciem, bo nie rozumiem?

    MichalAd