  • 11. Data: 2013-09-21 12:48:14
    Temat: Re: Koniec przemys3u motoryzacyjnego w starym stylu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 12:40:42 +0200 osobnik zwany misiek
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > spales na zajeciach z logiki ? wujobchodzenie i brak widzy nie jest
    > jakby tozsame ;) popatrz sobie na pkb niemiaszkow i wspolczynniki
    > wzrostu produkcji przemyslowej. Oraz na to - na co stawiaja potomkowie
    > dziadkow z wermahtu - nie na postkolonialne skladanie z klockow tylko na
    > inwestycje w uczelnie - w patenty przemyslowe, PRODUKCJE i INNOWACJE -
    > a nie na skladanie gotowych klockow - ktore w kazdej chwili moga nam
    > sparztnac sprzed nosa... bo skaldanie z klockow to domena republik
    > bananowych.

    jeśli chodzi i o wzrost pkb i produkcji przemysłowej to mamy dużo wyższe
    niż niemcy. Ale pewnie nie to chciałeś napisać. No cóż zaślepienie zalewa
    Ci oczy

    > widzisz subtelna roznice ?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-09-21 13:03:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > jeśli chodzi i o wzrost pkb i produkcji przemysłowej to mamy dużo wyższe
    > niż niemcy.

    Per capita ?

  • 13. Data: 2013-09-21 13:19:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 10:48:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > jeśli chodzi i o wzrost pkb i produkcji przemysłowej to mamy dużo wyższe
    > niż niemcy. Ale pewnie nie to chciałeś napisać. No cóż zaślepienie zalewa
    > Ci oczy

    No coz, jak sie gospodarka odbila od dna, to sie nie ma co dziwic ze
    ma szybki wzrost.
    Ciagle Niemcow stac na to aby robotnikom placic ze 4 razy wiecej.

    J.

  • 14. Data: 2013-09-21 13:24:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 13:03:39 +0200 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Per capita ?

    wzrost per capita? a może per square foot?

  • 15. Data: 2013-09-21 13:24:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 12:44:44 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    > Polsce to przydałaby sie jakakolwiek marka na sklalę światową, byle czego :)

    Z markami to gorzej, ale cos jednak ten 35mln narod produkuje i
    sprzedaje. Np fotele do samochodow.

    > Maja kapitał !

    No to poszukajmy na googlach kapitalu, moze byc katarski :-)

    No i ... 70lat po wojnie, to tez juz sie powinnismy dorobic kapitalu.

    J.

  • 16. Data: 2013-09-21 13:24:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 13:19:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > No coz, jak sie gospodarka odbila od dna, to sie nie ma co dziwic ze ma
    > szybki wzrost.
    > Ciagle Niemcow stac na to aby robotnikom placic ze 4 razy wiecej.

    czytasz ze zrozumieniem? czy napisać dużymi literami i powoli?
    misiek pisał o *WZROŚCIE*.

  • 17. Data: 2013-09-21 13:38:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > wzrost per capita? a może per square foot?

    Jeśli jest odnotowywany w statystykach ekonomicznych jako miernik to podaj
    źródło.

  • 18. Data: 2013-09-21 13:39:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 13:38:02 +0200 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Jeśli jest odnotowywany w statystykach ekonomicznych jako miernik to
    > podaj źródło.

    sam podaj. to twój pomysł

  • 19. Data: 2013-09-21 13:58:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Z markami to gorzej, ale cos jednak ten 35mln narod produkuje i
    > sprzedaje. Np fotele do samochodow.

    Produkuje i sprzedaje w francusko-niemieckiej fabryce z francuskiej i
    niemieckiej blachy :)

    > No to poszukajmy na googlach kapitalu, moze byc katarski :-)

    Może być, tylko bez "takiego pośrednictwa" polskich urzędników :)

    > No i ... 70lat po wojnie, to tez juz sie powinnismy dorobic kapitalu.

    Chyba 20 :)

  • 20. Data: 2013-09-21 14:17:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 21 Sep 2013 13:58:48 +0200 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Produkuje i sprzedaje w francusko-niemieckiej fabryce z francuskiej i
    > niemieckiej blachy :)

    a pokażesz jakąkolwiek autarkiczną gospodarkę w Europie?