  • 1. Data: 2013-09-20 03:07:52
    Temat: Fotoradary nie zarabiaja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Powtorka z rozrywki ?
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Fotoradary-zawiodly-
    fiskusa-2940278.html

    "Zamiast 1,5 miliarda złotych prognozowane na ten rok wpływy z
    mandatów sięgną 86 milionów złotych - pisze "Puls Biznesu". Jak
    czytamy w gazecie, taki dochód wpisano w znowelizowanej ustawie
    budżetowej"

    Kiedys ten projekt czytalem i tym razem nie znalazlem juz kwoty z FR,
    ale pewnie gdzies byla ... czy dopiero w jakiejs niedawnej nowelizacji
    dodali z kapelusza ?

    J.

  • 2. Data: 2013-09-20 09:31:56
    Temat: Re: Fotoradary nie zarabiaja
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 03:07:52 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    >

    > Kiedys ten projekt czytalem i tym razem nie znalazlem juz kwoty z FR,
    > ale pewnie gdzies byla ... czy dopiero w jakiejs niedawnej nowelizacji

    nie, tak kwota istniała cały czas. W poprzednich latach zresztą też na
    podobnym poziomie. Ale dopiero w tym roku pismaki się podnieciły. Tyle,
    że nie jest to tylko z FR tylko ogólnie z mandatów OIDP.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-09-20 18:35:37
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 września 2013 03:07:52 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Kiedys ten projekt czytalem i tym razem nie znalazlem juz kwoty z FR,
    >
    > ale pewnie gdzies byla ... czy dopiero w jakiejs niedawnej nowelizacji

    Fotoradary nigdy nie maiły zarabiać. One są żeby tresować krnąbrnych. Im więcej
    wytresowanych tym mniej budżet wydaje na skutki wypadków drogowych.

  • 4. Data: 2013-09-20 21:22:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2013 07:31:56 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie, tak kwota istniała cały czas. W poprzednich latach zresztą też na
    > podobnym poziomie. Ale dopiero w tym roku pismaki się podnieciły. Tyle,
    > że nie jest to tylko z FR tylko ogólnie z mandatów OIDP.

    Rok temu tez sie podniecali, bo OIDP ta kwota byla wpisana jawnie w
    budzet. W projekcie na 2013 juz nie znalazlem tak wpisanej - co nie
    znaczy ze nie byla ujeta w ktorejs sumie.

    Rok temu GD sie spozniala, wiec mozna bylo zwalic ze nie zdazyla, w
    tym juz nie mozna :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-09-20 21:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2013 09:35:37 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Fotoradary nigdy nie maiły zarabiać.

    Moze i nie mialy, ale 1.5 mld do budzetu wpisane bylo.
    Duzo to to nie jest, rzekl bym ze umiarkowanie ... ale przy wyraznie
    oznakowanych widac i to szacowano zbyt wysoko :-)

    >One są żeby tresować krnąbrnych. Im więcej wytresowanych tym mniej
    >budżet wydaje na skutki wypadków drogowych.

    budzet na skutki niewiele wydaje. Za to z wypadkow sporo czerpie -
    posrednio, bo naprawic pojazd trzeba i gospodarka sie kreci, podatki
    placi.

    J.

  • 6. Data: 2013-09-20 21:28:04
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Fotoradary nigdy nie maiły zarabiać.

    Taa...

    > One są żeby tresować krnąbrnych.

    Niektorych nie da sie ani wytresowac, ani przekonac, beda robili po
    swojemu i uwazali, ze wszyscy maja sie dostosowac do nich, a nie
    odwrotnie. Np. jeden jedyny piszacy w Usenecie nie ma zamiaru poprawnie
    cytowac i ignoruje zyczliwe uwagi innych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-09-21 09:15:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-20 21:27, J.F. pisze:
    > budzet na skutki niewiele wydaje. Za to z wypadkow sporo czerpie -
    > posrednio, bo naprawic pojazd trzeba i gospodarka sie kreci, podatki
    > placi.

    Przeczytaj "Co widać i czego nie widać" Bastiata, to takich pierdół nie
    będziesz pisać :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-09-21 13:32:12
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Przeczytaj "Co widać i czego nie widać" Bastiata, to takich pierdół nie
    > będziesz pisać :)

    Pewnie ulubiona pozycja Korwina ;)

  • 9. Data: 2013-09-21 15:11:22
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 września 2013 21:27:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > budzet na skutki niewiele wydaje. Za to z wypadkow sporo czerpie -
    >
    > posrednio, bo naprawic pojazd trzeba i gospodarka sie kreci, podatki

    Leczenie, rehabilitacja, renty chorobowe, renty rodzinne, zasiłki pogrzebowe itp a do
    tego konieczność utrzymania infrastruktury do obsługi tego wszystkiego. jak uważasz
    że wypadki to tylko koszty wymiany błotników to masz rozumek wielkości kurzego jajka,
    i tak pomarszczony jak kurze jajko.

  • 10. Data: 2013-09-22 17:55:40
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-20 18:35, k...@g...com wrote:

    > Fotoradary nigdy nie maiły zarabiać. One są żeby tresować krnąbrnych. Im więcej
    wytresowanych tym mniej budżet wydaje na skutki wypadków drogowych.

    Ta. Szczegolnie skutecznie tresuja tych co lubia sie napic, albo
    wyprzedzac na trzeciego, albo wymuszac pierwszenstwo lub tez wykonywac
    inne "nieprawidlowe manewry". Czyli realizowac faktyczne przyczyny
    wypadkow.

    --

    memento lorem ipsum