  • 51. Data: 2011-03-22 21:45:51
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1orezt5yx5u9c.1sxmro5v3pmmc.dlg@40tude.net...

    > Następnym razem wywrzeszcz do miktofonu o czym będziesz rozmawiać,
    > żeby operator mógł prawidłowo naliczyć opłatę za twoją rozmowę :D

    Znowu nie nadążasz za tokiem rozmowy...
    Pytanie brzmiało ile DLA MNIE jest warta minuta rozmowy.
    Nie ile powinien naliczać operator. Szkoda że się znów pogubiłeś...

  • 52. Data: 2011-03-23 08:45:11
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > Pytanie brzmiało ile DLA MNIE jest warta minuta rozmowy.
    > Nie ile powinien naliczać operator. Szkoda że się znów pogubiłeś...

    Wiesz, jak na razie jesteś jedynym interpretującym w ten sposób moje
    pytanie. Zresztą ta interpretacja , odnosząca się jedynie do stanów
    emocjonalnych, nie zawiera się w tematyce tej grupy dyskusyjnej. EOT

  • 53. Data: 2011-03-23 12:47:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tl" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Wiesz, jak na razie jesteś jedynym interpretującym w ten sposób moje
    > pytanie. Zresztą ta interpretacja , odnosząca się jedynie do stanów
    > emocjonalnych, nie zawiera się w tematyce tej grupy dyskusyjnej. EOT

    Nie pozostawiłeś wiele do interpretacji...
    Zapytałeś wprost: "A ile dla Ciebie jest warta minuta połączenia".
    Jak można to inaczej interpretować? Wytłumacz mi...

    Nie odnoszę się jedynie do stanów emocjonalnych.
    Wartość rozmowy nie musi mieć nic z tym związku.

    Inną wartość będzie mieć rozmowa w której zdzwonisz do swojego
    adwokata z pytaniem o poradę prawną a inną będzie mieć rozmowa
    z dzieckiem o tym jak mu poszło w szkole, jeszcze inna z kumplem
    któremu się nudzi w korku i zadzwonił "aby sobie pogadać"...

    Powtarzam pytanie:
    WSZYSTKIE rozmowy mają dla Ciebie taką samą wartość?

  • 54. Data: 2011-03-23 14:06:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 07:47:03 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > Powtarzam pytanie:
    > WSZYSTKIE rozmowy mają dla Ciebie taką samą wartość?

    Bredzisz. A raczej konsekwentnie ignorujesz różnicę między wartością usługi
    przekazania twojego głosu przez sieć telekomunikacyją przez okreslony czas,
    a wartością tego, co chcesz powiedzieć. To pierwsze jest tematem tej grupy,
    o tym drugim powinieneś rozmawiać raczaj na pl.sci.psychologia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 55. Data: 2011-03-23 14:32:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > grupy,
    > o tym drugim powinieneś rozmawiać raczaj na pl.sci.psychologia.

    Nie ignoruje niczego - po prostu umiem tych dwu rzeczy odróżnić.
    Innymi słowy: samo przekazanie głosu NIE MA DLA MNIE ŻADNEJ WARTOŚCI
    jeśli nie niesie ze sobą treści. To treść wyznacza wartość rozmowy,
    połączenia.
    Połączenie telefoniczne jest tylko narzędziem do łączenia ludzi, samo w
    sobie
    nie mającym dla mnie odrębnej wartości. Pytanie o to jaką wartość ma dla
    mnie
    minuta połączenia jest pozbawione sensu jeśli nie uwzględni się w nim
    wartości
    rozmowy jaka w czasie tej minuty miała miejsce.

    Wytłumacz mi zatem jak Ty wyceniasz minutę połączenia z rozróżnieniem
    samego połączenia od wartości rozmowy.

  • 56. Data: 2011-03-23 16:27:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 09:32:59 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Innymi słowy: samo przekazanie głosu NIE MA DLA MNIE ŻADNEJ WARTOŚCI
    > jeśli nie niesie ze sobą treści. To treść wyznacza wartość rozmowy,

    Bełkoczesz.

    > Połączenie telefoniczne jest tylko narzędziem do łączenia ludzi, samo w
    > sobie

    A teraz czytaj uważnie: płacisz operatorowi określoną kwotę za minutę
    udostępnienia ci tego narzędzia.

> [...]
    > wartości
    > rozmowy jaka w czasie tej minuty miała miejsce.

    To nie jest temat na tą grupę. pl.sci.psychologia albo pl.sci.filozofia
    będą odpowiedniejsze. Trafisz sam czy stawić ci FUT?

    > Wytłumacz mi zatem jak Ty wyceniasz minutę połączenia z rozróżnieniem
    > samego połączenia od wartości rozmowy.

    Uważaj teraz: minuta połączenia kosztuje mnie pewną określoną liczbę
    groszy, niezależnie czy dzwonię do córki, do pracy, czy zresztą
    gdziekolwiek.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 57. Data: 2011-03-23 17:00:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bełkoczesz.

    > A teraz czytaj uważnie: płacisz operatorowi określoną kwotę za minutę
    > udostępnienia ci tego narzędzia.

    No to jest oczywiste, ale nie to było przedmiotem omawianego problemu.

> [...]
    >
    > Uważaj teraz: minuta połączenia kosztuje mnie pewną określoną liczbę
    > groszy, niezależnie czy dzwonię do córki, do pracy, czy zresztą

    Ciągle nie rozumiesz sedna pytania: pytamy się ILE DLA CIEBIE TYCH
    groszy jest warta ta minuta, i jak to określisz. Skup się, zastanów się
    i odpowiedz - tym razem na temat.

  • 58. Data: 2011-03-23 23:15:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 12:00:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ciągle nie rozumiesz sedna pytania: pytamy się ILE DLA CIEBIE TYCH
    > groszy jest warta ta minuta, i jak to określisz. Skup się, zastanów się
    > i odpowiedz - tym razem na temat.

    Dokładnie tyle jest warta ta minuta, ile zgodziłem się płacić operatorowi
    przy podpisywaniu umowy. Koniec i kropka :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 59. Data: 2011-03-24 02:46:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dokładnie tyle jest warta ta minuta, ile zgodziłem się płacić
    > operatorowi przy podpisywaniu umowy. Koniec i kropka :P

    Zadziwiające - a możesz mi powiedzieć jak doszedłeś do tego
    ile jest ta minuta DOKŁADNIE warta dla Ciebie? :-)

    p.s. czy możesz zaspokoić moją ciekawość i powiedzieć
    mi czym się w życiu zajmujesz zawodowo?

  • 60. Data: 2011-03-24 17:03:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 21:46:32 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Zadziwiające - a możesz mi powiedzieć jak doszedłeś do tego
    > ile jest ta minuta DOKŁADNIE warta dla Ciebie? :-)

    Przeczytaj jeszcze raz, uważnie, bo chyba przeoczyłeś odpowiedź.

    > p.s. czy możesz zaspokoić moją ciekawość i powiedzieć
    > mi czym się w życiu zajmujesz zawodowo?

    Nie widzę żadnego powodu, by cię o tym informować.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118