  • 131. Data: 2011-04-01 12:28:28
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    news:in3rbk$n5s$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Synek, zrobię co mi się będzie podobało

    Jak Ci się spodoba zacząć myśleć to daj znać, ok?

  • 132. Data: 2011-04-01 12:29:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ależ pierdoły.
    > Te zestawianie połączeń "po zablokowaniu na routerze" nie ma po prostu
    > żadnego sensu.

    Kikuś, wiem że nie rozumiesz - ale już nie myśl o tym bo się zmęczysz.

  • 133. Data: 2011-04-01 12:29:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dwa adaptery to nie to samo co podwójny moduł radiowy. Poza tym to żart
    > był z tym obsługiwaniem jednej karty. Mnie raczej nie przeszkadza, że
    > iPhone nie obsługuje wielu kart ale jak masz z tym jakiś problem to chyba
    > powinieneś sobie kupić inny telefon, prawda ?

    Właśnie kupna drugiego telefonu dotyczy ten wątek... Odkryłeś Amerykę!

  • 134. Data: 2011-04-02 07:18:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Właśnie kupna drugiego telefonu dotyczy ten wątek... Odkryłeś Amerykę!

    Nie kupna drugiego tylko jednego dobrego zamiast iPhone. I Ty tego jeszcze
    nie odkryłeś.

  • 135. Data: 2011-04-02 07:20:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    > "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > Kikuś, wiem że nie rozumiesz - ale już nie myśl o tym bo się zmęczysz.

    Oj synek synek, sprawa jest naprawdę tak elementarna, że słuchać twoich
    bzdur się nie chce. Nie ma sensu automatycznie szukać innej drogi do
    jakiegoś serwisu internetowego bo może ten serwis nie działa i już nie
    będzie działał.