  • 31. Data: 2009-09-25 12:49:57
    Temat: Re: Koniec dokumentalnej fotografii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w
    > Lobby reklamowo - marketingowe będzie się bronić. Jak w folderze
    > wygląda
    > plaża, na której opala się jedna superlaska w topless, a jak taka
    > prawdziwa, gdzie między ludzi ledwo można wcisnąć szpilkę?
    > Anglicy
    > kombinują, żeby pod zdjęciami był podpis zdjęcie poprawione
    > cyfrowo.

    Nic nie da, bo bedzie musial byc pod kazdym.
    Jak rozroznic gleboka ingerencje od np przyciecia o milimetr zeby
    do druku pasowalo ?

    J.

  • 32. Data: 2009-09-25 12:51:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jester" <j...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie przeszkadzają Ci poprzestawiane piramidy...

    W koncu to tylko okladka a nie mapa wojskowa.

    Piramida stoi w srodku piasku i jest dla ciebie takie istotne czy
    tu czy 5 km dalej ?

    Owszem, potem na miejscu mozna sie zdziwic :-)

    J.

  • 33. Data: 2009-09-25 12:55:05
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 24 Wrz, 11:23, "WM " <c...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Zgroza, jakim jeszcze manipulacjom nas poddają? ;-)

    Genetycznym.

  • 34. Data: 2009-09-25 12:55:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F. napisał(a):

    > Piramida stoi w srodku piasku i jest dla ciebie takie istotne czy
    > tu czy 5 km dalej ?

    Hmm... Jak bede chcial sobie grafike komputerowa obejrzec to kupie sobie
    Magazyn Photoshop a nie National Geographic...

    j.

  • 35. Data: 2009-09-25 13:05:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "J.F." napisał

    > W koncu to tylko okladka a nie mapa wojskowa.
    >
    > Piramida stoi w srodku piasku i jest dla ciebie takie istotne czy tu czy 5
    > km dalej ?
    >
    > Owszem, potem na miejscu mozna sie zdziwic :-)

    Szczególnie gdyby takie zdjęcie było w folderze reklamowym biura podróży ; )

    adam

  • 36. Data: 2009-09-25 13:08:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    WM pisze:
    > Ale jak się już raz zacznie poprawiać fotografie, to będzie tendencja
    > do stałego przesuwania granicy przyzwoitości.
    > Trzeba zablokować taką radosną twórczość.

    W którym miejscu? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2009-09-25 13:16:29
    Od: Les <s...@p...fm>

    > No to masz szczęście, bo są redakcje, które za taki manewr wywalały
    > fotografów z roboty na zbity pysk.

    Chyba tylko jedna w Polsce?? Albo mnie coś ominęło??
    A co jak fotografie robi ten sam redaktor co pisze tekst - i robi to
    na dodatek kompaktem???

    Pozdrawiam
    Les

  • 38. Data: 2009-09-25 13:34:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Z pracy na Viście x64.

    Znaczy ładujesz dowolny niepodpisany sterownik i ... działa?
    Mi, pod Windows 7 64-bit *nie* działa. "Normalnie" oczywiście
    (bo do trybu testowego da się wejść, owszem).

    river_signing.htm

    > Tylko co ma podpisywanie sterowników do pracy w rozdzielczościach HD?

    Ano tyle, że powodem "bvezwzględności" wymagania podpisania sterowników
    jest uniemożliwienie "złamania" DRM.
    Mając w pamięci kod w trybie jądra możesz się pokusić o zczytanie
    strumienia danych, które na wejściu są zakodowane, na wyjściu
    zakodowane, lecz w trakcie przetwarzania mogą występować
    w jawnej postaci.

    > Ponawiam pytanie: co ma podpisanie cyfrowe sterownika do rozdzielczości HD.

    Ponawiam odpowiedź: jest głównym widocznym i zrozumiałym, o ile
    nie jedynym, powodem do wprowadzenia *bezwzględnej* restrykcji.
    Nie widać innego powodu aby użytkownik nie mógł wprowadzać
    niecertyfikowanego drivera, jeśli godzi się tym samym na zdjęcie
    odpowiedzialności producenta za to jak będzie działał system
    operacyjny.

    Tak nazywane przez MS$ "bezpieczenstwo" wcale nie ma na celu
    zabepieczania użyszkodnika, stabilność systemu może poprawić
    gdzieś przy okazji, a celem jest DRM lub podobne rozwiązanie.

    Dla porządku: *NIE MAM* urządzenia z DRM, więc nie jestem w stanie
    sprawdzić, czy prawdziwe są podawane informacje, iż użycie
    niecertyfikowanego drivera powoduje zablokowanie DRM, ale
    nie widzę powodów aby wątpić w podawane opisy.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2009-09-25 13:39:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009, J.F. wrote:

    > A ten uklad ma w srodku nr seryjny urzadzenia, zegar czasu rzeczywistego,
    > numer zdjecia itp ?

    O zegarze chwilowo nie rozmawialiśmy, nr seryjny i numer generowanego
    podpisu owszem, przyjąłem że "obsługuje".

    > Firmware tam chyba jakis jest ? Mozna sprobowac go zmienic,

    Można. Obawiam się że trochę trudno dotrzeć będzie do "wsparcia"
    dla procesora sygnałowego który tam wetknęli.

    > mozna sprobowac
    > czy usunie zolte kropki z danych do wydruku, mozna pojsc na inna drukarke
    > i wydrukowac z zoltymi kropkami - to zabezpieczenie dobre na naiwnych :-)

    Jedynie zadrukowanie stosem "podobnych" żółtych kropek wydaje się być
    realnie osiągalną metodą. O ile "to firmware", jak to ująłeś, nie ma
    jakiegoś "haka" które radzi sobie z korekcją, jak ma za dużo danych
    w miejscach gdzie ma być informacja :D

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2009-09-25 14:47:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-25 12:42:58 +0200, Jester <j...@t...net.pl> said:

    > O ile się orientuję - to konkretnie zdjęcie zostało przerobione
    > dlatego, że takiego kadru nie dało się w żaden sposób ani żadnym szkłem
    > złapać w rzeczywistości. Nijak. Kropka.

    Gdyby się dało, nie byłoby naciągania/fałszerstwa tylko lenistwo,
    Zresztą b. trudne do udowodnienia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam