  • 21. Data: 2009-06-01 07:04:38
    Temat: Re: Koniec D60?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    j...@a...at napisał(a):

    > sposob w jaki formulujesz swoje mysli wyraznie dowodzi , ze
    > rzeczywiscie jest to aparat dla plebsu.
    >
    > Watpliwosci miec nie mozna wiecej , nawet jesli sobie z tego nie
    > zdajesz sprawy. zauwazyles , ze poslugujesz sie jezykiem plebejskim i
    > to z najnizszych warstw.

    Tak, żebyś zrozumiał, bo inaczej nie dociera do Ciebie innym językiem:

    <Pozostali nie czytać>

    SPIERDALAJ DALEKO!

    </Pozostali nie czytać>

    wer

    P.S. Przepraszam wrażliwych, ale ten kretyn innego języka nie rozumie.

  • 22. Data: 2009-06-01 13:52:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gvu9up$gkc$1@news.task.gda.pl>,
    "Krzysztof Nowaczyk" <k...@u...poczta.onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Gil" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Ciekawe gdzie. Wg. Nikona produkcja d40 i d80 została zakończona w lutym.

    D40 czy D40x?
    A ze sa nowe body do kupienia, to nie swiadczy o tym, ze nadal je
    produkuja.
    Kolega z miesiac temu kupil w TESCO D40 z kitem za 800zl chyba.

    TA

  • 23. Data: 2009-06-01 17:57:38
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > D40 czy D40x?

    D40.

    > A ze sa nowe body do kupienia, to nie swiadczy o tym, ze nadal je
    > produkuja.
    Racja.

    Krzysztof Nowaczyk
    www.photosquad.pl/galeria

  • 24. Data: 2009-06-02 07:07:25
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Krzysztof Nowaczyk napisał(a):

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > D40.

    > Racja.

    Ja widziałem wczoraj D40 w EuroAGD w Arkadii.

    wer

  • 25. Data: 2009-06-02 09:55:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kuba_k1 pisze:
    > Jak będziesz dysponował własnym dziesięciokrotnie droższym sprzętem
    > takim jak np. Canon EOS 5D Mark II i będziesz nim robił DOBRE zdjęcia to
    > możesz się wymądrzać,

    Idąc tym tropem, i zakładając, że nie posiadam w ogóle samochodu,
    nie mam prawa napisać że pf126p lub tico to samochody dla plebsu?

  • 26. Data: 2009-06-02 10:02:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Tym większą megalomanię zdradzasz.

    > Póki od człowieka a nie maszyny zależy czy zdjęcie jest udane czy nie, wara
    > ci od tego typu osądów na temat tego co jest dla kogo.

    Ale dlaczego uważasz, że to jest jakiś pejoratywny "osąd"?
    Ja chodzę głównie w ubraniach dla plebsu, mieszkam w mieszkaniu dla plebsu,
    kupuję w sklepach dla plebsu (czy jak kto woli, dla masowego odbiorcy)
    i długo by tak wyliczać. Jestem realistą, i zdaję sobie sprawę że
    to co mi sprzedają to wyrób masowy. I tyle.

  • 27. Data: 2009-06-02 10:03:59
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości:

    > Idąc tym tropem, i zakładając, że nie posiadam w ogóle samochodu,
    > nie mam prawa napisać że pf126p lub tico to samochody dla plebsu?

    Wypraszam sobie. ;) 9 lat jeździłem pf126p :)

    PF126p, obecnie, w niektórych kręgach kulturowych to prestiżowy samochód,
    wyraźnie podnoszący rangę towarzyską niejednego z ziomali. ;))

    -- Zibi

  • 28. Data: 2009-06-02 10:11:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Zibi pisze:

    > Bardzo celna uwaga, ale weź pod uwagę, że to zwykły, niewychowany troll.
    > Nie zrozumie i wyzwie Ciebie od najgorszych.
    > Mi kazał maturę zrobić.

    Ale nie rozumiem skąd w was panowie ta agresja?

    Produkt wypuszczony z myślą o masowym odbiorcy, pełniący często funkcję
    gadżetu, w którym liczy się cena i ilość bajerów, a jakość jest na dalszym
    miejscu => zabawka dla plebsu. To samo, a krótko i treściwie.
    Fajnie, że takie rzeczy są teraz dostępne dla prawie każdego - ot, choćby
    dla mnie, bez wielkich wyrzeczeń. O co tu się obrażać?

  • 29. Data: 2009-06-02 10:14:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Zibi pisze:

    > Wypraszam sobie. ;) 9 lat jeździłem pf126p :)
    >
    > PF126p, obecnie, w niektórych kręgach kulturowych to prestiżowy samochód,
    > wyraźnie podnoszący rangę towarzyską niejednego z ziomali. ;))

    Ja robiłem prawko na 126p i też mam sentyment, niemniej w samym założeniu
    to miał być samochód dla plebsu, choć w Polsce był i tak dobrem elitarnym :)

  • 30. Data: 2009-06-02 10:38:18
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości:

    > [ciach] O co tu się obrażać?

    O sposób zachowania się trolla jansala w całokształcie.
    (I w tym wątku i w innych)

    -- Zibi