  • 11. Data: 2009-05-30 21:03:24
    Temat: Re: Koniec D60?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 13:48:17 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > sorry zapomnialem dodac dla ubozszych mas. to sie dziasiaj nazywa dla
    > odbiorycy swiadomego ceny - zeby nie wstydzil sie przy zakupie.

    Czy poczułeś się już lepiej dzięki temu co piszesz, dresie?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 12. Data: 2009-05-30 21:16:07
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości grup
    0g2000vba.googlegroups.com...

    > sorry zapomnialem dodac dla ubozszych mas. to sie dziasiaj nazywa dla
    > odbiorycy swiadomego ceny - zeby nie wstydzil sie przy zakupie.

    Tak samo można określić znaczną większości aparatów i Nikona i innych
    producentów, przecież modeli "nieplebejskich" - czytaj kierowanych dla
    profesjonalistów - jest tylko kilka. A co do D60 to jego body cenowo jest na
    równi z "hitowym" Pentaxem K-m + ob. 18-55 mm.
    Zaznaczam, aby była jasność nie jestem użytkownikiem ani jednego ani
    drugiego systemu.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4117
    (20090530) __________

  • 13. Data: 2009-05-30 21:39:08
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości:

    > Bardzo ryzykowna opinia. Dodatkowo jeszcze chamska i zdradzająca nielichą
    > megalomanię.

    Bardzo celna uwaga, ale weź pod uwagę, że to zwykły, niewychowany troll.
    Nie zrozumie i wyzwie Ciebie od najgorszych.
    Mi kazał maturę zrobić.

    -- Zibi

  • 14. Data: 2009-05-30 22:01:36
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    A według Ciebie sprzęt - body Canon EOS 450D :) - za kwotę 2219.00 zł nie
    jest sprzętem plebejskim ?
    Jak będziesz dysponował własnym dziesięciokrotnie droższym sprzętem takim
    jak np. Canon EOS 5D Mark II i będziesz nim robił DOBRE zdjęcia to możesz
    się wymądrzać, bo jak do tej pory Twoje samoloty i inne lanszafciki są do
    bani - widać wina plebejskiego sprzętu

  • 15. Data: 2009-05-30 22:12:10
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Na razie to nadal produkcji D40 nie zawiesili.
    Wciąż są nowe body do kupienia.

  • 16. Data: 2009-05-30 22:13:10
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    a czy to komus przeszkadza gdy sie ten aparat skonczy. ?
    bez znaczenia.
    to sa zabawki dla plebsu.
    przyjda nastepne.
    to nie Leica, ze w swojej kilkudziesiecioletniej historii wypuscila
    zaledwie 9 modeli .

    Czy wiesz co to były nikony od F do F6 i jak często wychodził kolejny model
    serii F?
    Pewnie nie bo byś takich głupot nie pisał.

    Co do paratów dla plebsu to dobry fotograf zrobi nim lepsze zdjęcia niż
    słaby najdroższym aparatem na świecie.
    Spróbuj zagarać cokolwiek na najdroższch nawet skrzypcach...

  • 17. Data: 2009-05-30 22:18:03
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha j...@a...at napisał tak:

    > sorry zapomnialem dodac dla ubozszych mas. to sie dziasiaj nazywa dla
    > odbiorycy swiadomego ceny - zeby nie wstydzil sie przy zakupie.

    Alez ty jestes wybitnie kurwiastym sprzetowym onanista, no naprawde...

    Co takiego jest w aparacie ponizej 2000 zlotych, co sprawia ze nie da sie
    nim zrobic dobrych zdjec?
    Albo nie bedzie sie dalo za 3 lata, kiedy _byc moze_ beda na rynku aparaty o
    2x wiekszej liczbie megapikseli?

    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa

  • 18. Data: 2009-05-31 12:41:10
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    <1t0ymvedarri7$.1npijgab8wdd.dlg@40tude.net>:

    >Bardzo ryzykowna opinia. Dodatkowo jeszcze chamska i zdradzająca nielichą
    >megalomanię.

    Nie przejmuj się.
    To jest opinia, którą ten XXX posiadł z pewnością od babci z hajmatu,
    tej samej co to go ostrzegała przed prymitywami ze wschodu.

    pozdrawi AM
    --
    makaraj Obserwacje na szosach i w górach
    na dowodzą że 90% ludzkości to idioci

  • 19. Data: 2009-05-31 16:06:51
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Na razie to nadal produkcji D40 nie zawiesili.
    > Wciąż są nowe body do kupienia.

    Ciekawe gdzie. Wg. Nikona produkcja d40 i d80 została zakończona w lutym.

    Krzysztof Nowaczyk
    www.photosquad.pl/galeria

  • 20. Data: 2009-06-01 06:29:43
    Od: j...@a...at

    On 31 Mai, 00:18, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:

> [...]
    > nim zrobic dobrych zdjec?
    > Albo nie bedzie sie dalo za 3 lata, kiedy _byc moze_ beda na rynku aparaty o

    sposob w jaki formulujesz swoje mysli wyraznie dowodzi , ze
    rzeczywiscie jest to aparat dla plebsu.

    Watpliwosci miec nie mozna wiecej , nawet jesli sobie z tego nie
    zdajesz sprawy. zauwazyles , ze poslugujesz sie jezykiem plebejskim i
    to z najnizszych warstw.

    XXX