  • 1. Data: 2009-05-30 17:25:29
    Temat: Koniec D60?
    Od: Krzysztof Nowaczyk <k...@u...poczta.onet.pl>

    W nowym, sugerowanym cenniku Nikona na czerwiec 2009 nie ma tabeli z
    ceną na D60. Jednocześnie w tabeli "AKCESORIA DO WYBRANYCH MODELI
    LUSTRZANEK CYFROWYCH WYCOFANYCH Z OFERTY NIKON" znajdują się akcesoria
    do D60... Czy ktoś słyszał może o jakimś następcy D60? Bo raczej nie
    jest nim D5000 z ceną powyżej 3 tys...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Nowaczyk

  • 2. Data: 2009-05-30 19:52:07
    Temat: Re: Koniec D60?
    Od: j...@a...at

    On 30 Mai, 19:25, Krzysztof Nowaczyk <k...@u...poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > LUSTRZANEK CYFROWYCH  WYCOFANYCH Z OFERTY NIKON" znajdują się akcesoria
    > do D60... Czy ktoś słyszał może o jakimś następcy D60? Bo raczej nie

    a czy to komus przeszkadza gdy sie ten aparat skonczy. ?
    bez znaczenia.
    to sa zabawki dla plebsu.
    przyjda nastepne.
    to nie Leica, ze w swojej kilkudziesiecioletniej historii wypuscila
    zaledwie 9 modeli .

  • 3. Data: 2009-05-30 20:06:58
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <d...@n...goo
    glegroups.com>,
    j...@a...at nabazgrał:
    > to nie Leica, ze w swojej kilkudziesiecioletniej historii wypuscila
    > zaledwie 9 modeli .

    Kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset licząc wszystkie systemy...

    A jeśli chcesz się ograniczyć do systemu M, to będą to w kolejnośći premier:
    #v+
    Leica M3
    Leica MP
    Leica M2
    Leica MP2
    Leica M1
    Leica MD
    Leica M4
    Leica MDa
    Leica M5
    Leica CL
    Leica M4-2
    Leica M4-P
    Leica M6
    Leica M6TTL
    Leica M7
    Leica MP
    Leica MP-3
    Leica M8
    Leica M8.2
    #v-

    Dziewięć? :)

    Tam po drodze dwa razy pojawia się MP... Jedno jest z 1956,
    drugie z 2003 roku. Nie chce mi się wnikać w różnice ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-05-30 20:22:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-30 22:06:58 +0200, l...@l...localdomain said:

    > Tam po drodze dwa razy pojawia się MP... Jedno jest z 1956,
    > drugie z 2003 roku. Nie chce mi się wnikać w różnice ;)

    No to teraz wylicz tak nikony, canony, etc. Samych cyfrowych będzie z
    10x więcej.

    A jansalowi zapewne chodziło o linię R, której też było trochę więcej
    niż 9 ale nie wiele.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-30 20:29:49
    Od: j...@a...at

    On 30 Mai, 22:06, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <d...@n...goo
    glegroups.com>,
> [...]
    > Leica M6
    > Leica M6TTL
    > Leica M7
    > Leica MP
    > Leica MP-3
    > Leica M8
    > Leica M8.2
    > #v-
    >
    > Dziewięć? :)
    >
    > Tam po drodze dwa razy pojawia się MP... Jedno jest z 1956,
    > drugie z 2003 roku. Nie chce mi się wnikać w różnice ;)
    >
    > --
    >   2  *  linux/kernel/panic.c
    >   143         /* Satisfy __attribute__((noreturn)) */

    w sumie masz racje gdyz nie napislaem lustrzanki .- mialem na mysli
    lustrzanki
    r1 do r9
    byly jeszcze leicaflexy
    r 10 nie wiem teraz czy ostatecznie doszedl do skutku
    ale zauwaz jak latwo jest policzyc lustrzanki leici.
    sproboj policzyc nikony albo canony

  • 6. Data: 2009-05-30 20:35:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 12:52:07 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > a czy to komus przeszkadza gdy sie ten aparat skonczy. ?
    > bez znaczenia.
    > to sa zabawki dla plebsu.

    Bardzo ryzykowna opinia. Dodatkowo jeszcze chamska i zdradzająca nielichą
    megalomanię.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 7. Data: 2009-05-30 20:43:23
    Od: j...@a...at

    On 30 Mai, 22:35, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    > Bardzo ryzykowna opinia. Dodatkowo jeszcze chamska i zdradzająca nielichą
    > megalomanię.

    cha , cha , cha , nie chamska tylko realistyczna.
    nie zdradzajaca megalomanie tylko trzezwosc umyslu.
    ta sa fakty- tani aparat produkowany z mysla o sprzedazy dla mas-
    czyli plebejski czyli dla plebsu .

    XXX

  • 8. Data: 2009-05-30 20:48:17
    Od: j...@a...at

    On 30 Mai, 22:43, j...@a...at wrote:

> [...]
    > nie zdradzajaca megalomanie tylko trzezwosc umyslu.
    > ta sa fakty- tani aparat produkowany z mysla o sprzedazy dla mas-

    sorry zapomnialem dodac dla ubozszych mas. to sie dziasiaj nazywa dla
    odbiorycy swiadomego ceny - zeby nie wstydzil sie przy zakupie.

  • 9. Data: 2009-05-30 21:00:27
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 30 Maj, 19:25, Krzysztof Nowaczyk <k...@u...poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > LUSTRZANEK CYFROWYCH  WYCOFANYCH Z OFERTY NIKON" znajdują się akcesoria
    > do D60... Czy ktoś słyszał może o jakimś następcy D60? Bo raczej nie

    A jest tam D80, D40, D40x ?

    Patrząc po możliwościach D5000 to on właśnie jest następcą D40-D40x-
    D60 a że cena? Za pół roku cena spadnie.
    Myślę, że gdyby nie było ruchomego ekranu i nagrywania filmów - byłby
    tańszy.

  • 10. Data: 2009-05-30 21:02:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 13:43:23 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > cha , cha , cha , nie chamska tylko realistyczna.
    > nie zdradzajaca megalomanie tylko trzezwosc umyslu.

    Tym większą megalomanię zdradzasz.

    > ta sa fakty- tani aparat produkowany z mysla o sprzedazy dla mas-
    > czyli plebejski czyli dla plebsu .

    Póki od człowieka a nie maszyny zależy czy zdjęcie jest udane czy nie, wara
    ci od tego typu osądów na temat tego co jest dla kogo.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"