  • 31. Data: 2009-06-02 22:31:08
    Temat: Re: Koniec D60?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h029ri$302$2@node1.news.atman.pl>,
    "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    pl...

    > Ja widziałem wczoraj D40 w EuroAGD w Arkadii.

    Jaka cena?

    TA

  • 32. Data: 2009-06-03 06:59:50
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    pl...

    > Jaka cena?

    Nie patrzyłem, nie spisuje cen. Zerkałem trochę na macalnie i akurat
    była wystawiona.

    wer

  • 33. Data: 2009-06-03 07:05:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 12:02:12 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ale dlaczego uważasz, że to jest jakiś pejoratywny "osąd"?
    > Ja chodzę głównie w ubraniach dla plebsu, mieszkam w mieszkaniu dla plebsu,
    > kupuję w sklepach dla plebsu (czy jak kto woli, dla masowego odbiorcy)
    > i długo by tak wyliczać. Jestem realistą, i zdaję sobie sprawę że
    > to co mi sprzedają to wyrób masowy. I tyle.

    No ale nie o produkt masowy chodzi, tylko o podejście jansala które w
    skrócie można scharakteryzować "jestem lepszy bo mam lepszy sprzęt". A to
    nie jest grupa o masowaniu sobie ego.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 34. Data: 2009-06-04 09:53:50

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    pl...

    > Jaka cena?

    Wczoraj byłem i spojrzałem i się załamałem. Z 18-55 VR 1999 zł. D40,
    nawet nie D40x.

    wer