  • 1. Data: 2010-01-12 20:17:35
    Temat: Kompakt z duzym zoomem i zoomowaniem przy filmowaniu?
    Od: "$tipa" <s...@w...pl>

    Chcę sobie kupić aparat (tzn. córka ciśnie, że mam kupić). Was prosze o
    podpowiedz, jaki. A oto moje preferencje:
    1. Płaski kompakt, który sobie wsadzę do bocznej kieszeni kurtki i pojadę
    snowboardem w dół. Oczywiście wiem, że płaski nie znaczy cienki na 1 cm, ale
    chodzi o to, zeby obiektyw cały chował sie do korpusu.
    2. Duży zoom (jakiś 10-12)
    3. Filmowanie z dźwiękiem i zoomowaniem w czasie filmowania.

    Proszę nie tylko o opinie o ewentualnych aparatach, ale także wskazanie,
    jakie mogą spełniać moje oczekiwania, bo ja się na tym rynku nie orientuję.
    A tak to sobie posprawdzam.

    $tipa

  • 2. Data: 2010-01-12 20:22:19
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    $tipa pisze:
    > Proszę nie tylko o opinie o ewentualnych aparatach, ale także wskazanie,
    > jakie mogą spełniać moje oczekiwania, bo ja się na tym rynku nie orientuję.
    > A tak to sobie posprawdzam.

    Canon SX120IS. Tylko nie wiem, czy oferuje zoomowanie podczas
    filmowania. Na pewno zoomowanie oferuje SX20IS, ale ten z kolei do
    najmniejszych nie należy, bo jest bardziej dslr-like, ale za to zoom ma
    20x !

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2010-01-13 06:40:25
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "$tipa" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Proszę nie tylko o opinie o ewentualnych aparatach, ale także wskazanie,
    > jakie mogą spełniać moje oczekiwania, bo ja się na tym rynku nie

    przy tych załozeniach to nic nie znajdziesz.
    Przkopałem cały rynek kompaktów pod tym kątem i powiem Ci,
    ze lepiej to Ty se kup jakąś minikamere HD - do kieszeni bedzie jak znalazł.
    Np. JVC GC-FM1 - ale ona tez nie spełnia punktów 2 -3 - zato spełnia 1 :)
    Matryca 8M to moze i nawet zdjecia sie jakies uda zrobić.
    Dziś ją odbieram to moge cos popstrykac i wrzucić gdzies.

    Podrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2010-01-13 09:21:41
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hijq1a$vcl$1@mx1.internetia.pl>,
    TomekM nabazgrał:

    > przy tych załozeniach to nic nie znajdziesz.
    > Przkopałem cały rynek kompaktów pod tym kątem i powiem Ci,
    > ze lepiej to Ty se kup jakąś minikamere HD

    Raczysz żartować? Z dodanym warunkiem ,,poniżej 1000zł z wszystkimi
    duperelami'' kupiłem mamie aparat który tylko zooma ma odrobinę mniejszego,
    za to w użytecznym zakresie (25-200mm ekwiwalentu). Z większym budżetem
    powinno znaleźć się coś lepszego niż ten Panasonic ZX-1.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Google idzie na wojnę

  • 5. Data: 2010-01-13 14:59:18
    Od: "$tipa" <s...@w...pl>

> [...]
    > za to w użytecznym zakresie (25-200mm ekwiwalentu). Z większym budżetem
    > powinno znaleźć się coś lepszego niż ten Panasonic ZX-1.

    Hmm... że się zapytam. A co to było?

    $tipa

  • 6. Data: 2010-01-13 15:59:36
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hikn4k$4e5$1@news.onet.pl>,
    $tipa nabazgrał:

    > Hmm... że się zapytam. A co to było?

    Panasonic ZX-1 ;]

    Chyba serio muszę popracować nad jasnością wypowiedzi...

  • 7. Data: 2010-01-13 16:05:57
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Chyba serio muszę popracować nad jasnością wypowiedzi...

    Chyba jednak ktoś inny musi popracować nad czytaniem ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2010-01-13 16:30:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hikqvh$f5q$1@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:

    > Chyba jednak ktoś inny musi popracować nad czytaniem ze zrozumieniem.

    To by było dwóch jednego dnia. Czego w sumie też nie można wykluczyć.