  • 31. Data: 2012-06-23 17:50:24
    Temat: Re: Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-22 19:35:53 +0200, marcin <l...@k...cwo> said:

    > bo ?

    1. hint: Słońce grzeje...
    2. hint: Słońce świeci, a kropla wody zamienia się w...

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2012-06-23 18:30:20
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > 1. hint: Słońce grzeje...
    > 2. hint: Słońce świeci, a kropla wody zamienia się w...

    no i ?

  • 33. Data: 2012-06-24 00:52:43
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Mareczek <m...@g...pl> napisał(a):

    > Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???
    >
    > Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

    albo ciemno szary :) ale tak :)
    http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg
    http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

  • 34. Data: 2012-06-24 06:23:29
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

    cale szczescie ze tego nie widac na drogach, bo sie porzygac mozna. juz
    wole paski w tedeku i inne teutonskie kloce.

  • 35. Data: 2012-06-24 11:41:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-24 06:23, marcin pisze:

    > cale szczescie ze tego nie widac na drogach, bo sie porzygac mozna. juz
    > wole paski w tedeku i inne teutonskie kloce.

    Bo to jest samochód dla ludzi. Nie zrozumiesz tego.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2012-06-24 20:54:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mareczek wrote:

    > Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

    jak byłem mareczkiem to też tak sądziłem :)

    teraz jestem markiem i mam inne zdanie.

  • 37. Data: 2012-06-24 20:57:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał wrote:

    > albo ciemno szary :) ale tak :)
    > http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg
    > http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

    ten jasny środek jest fajny ale jak kupujesz nową brykę z salonu i
    sprzedajesz tak po trzech latach góra.

  • 38. Data: 2012-06-24 20:58:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marcin wrote:

    > cale szczescie ze tego nie widac na drogach, bo sie porzygac mozna.
    > juz wole paski w tedeku i inne teutonskie kloce.

    Wsiądz i się przejdź to zmienisz zdanie...

    szczególeni za te pieniadze :)

  • 39. Data: 2012-06-24 22:03:04
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-24 20:58, Marek Dyjor pisze:

    > Wsiądz i się przejdź to zmienisz zdanie...
    >
    > szczególeni za te pieniadze :)

    fakt siedzac w srodku nie bede patrzyl na to paskudztwo :)

  • 40. Data: 2012-06-25 17:08:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-23 18:30:20 +0200, marcin <l...@k...cwo> said:

    > no i ?

    No i po trzech kropkach miałeś włączyć myślenie, przywołać wspomnienia
    z dzieciństwa, skonfrontować podpowiedzi ze swym doświadczeniem.
    Ponieważ nie ułatwiasz, więc pomogę;

    1. Słońce nagrzewa to, na co świeci.
    Słabo operujące Słońce słabo nagrzewa, mocno - mocno.
    I zadanie na dziś: co się dzieje, gdy na rozgrzaną blachę nalejemy
    trochę wody (z płynem, ale ten element to na ocenę maksymalną)

    2. Promienie Słońca przechodząc przez kroplę wody mogą:
    - rozbiec się w różne strony
    - ustawić się równolegle bawiąc się w laser
    - skupić się jak po przejściu przez soczewkę...

    To jest drugie zadanie na dziś.

    --
    Bydlę